Kønssygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

her står lidt om svamp

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/underlivssvamp/svamp-i-skeden/

Taaaak for info ! :p .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

babymus77

Svamp smitter som sådan ikke, men det kan det gøre... Og ja sympt er lige fra kløe svie rødme hævelse osv... Og meget meget normalt ved graviditet .... Går hurtig væk ved behandling:-)) kan komme hurtig igen:-) jeg fik det hurtig omkring mens perioden efter min første fødsel... Har ikk haft det årevis... Svamp er ingen kønssygdom;-))

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Det kan du sagtens og det er meget normalt! Du kan købe canesten creme i håndkøb og smøre både dig og manden med men hør lige lægen ad først

Taak for svaret .

Ja nemlig, ville være træls at købe noget der ikke virker, hvis det nu ikke er det .

Men er det jo højest sandsynligt

Anmeld

24. oktober 2011

MorDk

Mon ikke han har fået svamp?

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

Jeg tænker svamp....

Det er meget normalt at få når man er gravid da ens ph-værdi ændrer sig... Det vil også give rødmen på din kærestes penis... Det kan heldigvis hurtigt kureres

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Svamp smitter som sådan ikke, men det kan det gøre... Og ja sympt er lige fra kløe svie rødme hævelse osv... Og meget meget normalt ved graviditet .... Går hurtig væk ved behandling:-)) kan komme hurtig igen:-) jeg fik det hurtig omkring mens perioden efter min første fødsel... Har ikk haft det årevis... Svamp er ingen kønssygdom;-))

Okay, har lige læst lidt om det ..

Må nok heller tage til læge og få det bekræftet,

Nej sådan ser jeg faktisk heller ikk svamp, for ved mange som har haft det og det er en "almindelig" ting at have, (forstå mig ret) .

Anmeld

24. oktober 2011

Henriette Aaby

Noahmor skriver:

Jeg tænker at du har fået svamp grundet graviditeten og så har smittet din kæreste. 

Men du må hellere forbi lægen. 

Det er også det jeg tænker...

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Mon ikke han har fået svamp?

Don't know.

Men kan jo også jeg har fået det, et sted mellem uge 25 og til nu . Også smittet ham.. Men jeg først mærker det nu ..

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg tænker svamp....

Det er meget normalt at få når man er gravid da ens ph-værdi ændrer sig... Det vil også give rødmen på din kærestes penis... Det kan heldigvis hurtigt kureres

Ja nemlig, og nu er svamp jo heller ikke HELT alvorligt ..

Altså forhold til alt andet..

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja nemlig, og nu er svamp jo heller ikke HELT alvorligt ..

Altså forhold til alt andet..

Præcis.. Men klør du ikke og evt. har lidt anderledes udflåd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.