Kønssygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.244 visninger
34 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hjælp piger !!! Er anonym da jeg ikke vil udstille min kæreste eller for den sags skyld mig selv hvis der er noget..

Har lagt mærke til at min kæreste er begyndt at rode "dernede" .. Spørger om han ikke kan lade være at at gå med hænderne
nede i bukserne 24/7 .. Han siger så at han klør igen! Det er så fint nok.
Men vi var i bad sammen her i weekenden, hvor han brokker sig om hans penis er rød..
Jeg tænker med det samme: KØNSSYGDOM !! Men så alligevel, hvor skulle han havde det fra ?
Jeg blev tjekket da jeg var i uge 15 og igen i uge 25 og der er ingenting..
(det er noget jeg altid har gjort, altså blevet tjekket. bare for en sikkerheds skyld).
Er nu i uge 27 og jeg synes selv at det er begyndt at lugte  "dernede" på mig og det klør
og kan faktisk godt gøre rigtig ondt..

Så nu synes jeg at jeg har grund nok til at være bekymret (både for baby og om han har været utro)
Og tror det kan skade vores barn hvis jeg er smittet.

Men tid ved lægen må jeg jo ha bestilt ligemeget hvad, for at få det bekræftet en eller andet :// ..
Men hvad tænker i ??

Hilsen hende den bekymrede ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Hjælp piger !!! Er anonym da jeg ikke vil udstille min kæreste eller for den sags skyld mig selv hvis der er noget..

Har lagt mærke til at min kæreste er begyndt at rode "dernede" .. Spørger om han ikke kan lade være at at gå med hænderne
nede i bukserne 24/7 .. Han siger så at han klør igen! Det er så fint nok.
Men vi var i bad sammen her i weekenden, hvor han brokker sig om hans penis er rød..
Jeg tænker med det samme: KØNSSYGDOM !! Men så alligevel, hvor skulle han havde det fra ?
Jeg blev tjekket da jeg var i uge 15 og igen i uge 25 og der er ingenting..
(det er noget jeg altid har gjort, altså blevet tjekket. bare for en sikkerheds skyld).
Er nu i uge 27 og jeg synes selv at det er begyndt at lugte  "dernede" på mig og det klør
og kan faktisk godt gøre rigtig ondt..

Så nu synes jeg at jeg har grund nok til at være bekymret (både for baby og om han har været utro)
Og tror det kan skade vores barn hvis jeg er smittet.

Men tid ved lægen må jeg jo ha bestilt ligemeget hvad, for at få det bekræftet en eller andet :// ..
Men hvad tænker i ??

Hilsen hende den bekymrede ..

Jeg tænker at du har fået svamp grundet graviditeten og så har smittet din kæreste. 

Men du må hellere forbi lægen. 

Anmeld

24. oktober 2011

Frejsmor

Noahmor skriver:

Jeg tænker at du har fået svamp grundet graviditeten og så har smittet din kæreste. 

Også min tanke!! 

Anmeld

24. oktober 2011

_-Kathrine-_

Det kan meget vel være svamp.. Rød og kløende er ihvertfald symptomer på svamp...

Anmeld

24. oktober 2011

Rosengreen

Jeg vil egentlig bare sige det samme som de andre, Svamp.

Det er ganske normalt under graviditet, ved faktisk ikke om det smitter, men mon ikke  

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Jeg tænker også at det kan være svamp Det får man meget nemt under graviditet - og nogle uden at mærke det..

Synes bestemt at du skal smide tanken om utroskab væk meget hurtigt Hør hvad lægen har at sige og så tag den derfra

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Okay, det vidste jeg ikke at man kunne få pga graviditeten :O . Men ja må jeg jo under alle omstændigheder..

+ han brokkede sig over det efter jeg havde været ved lægen, og lægen burde da kunne se hvis jeg har svamp ? Eller ..

Nu jeg slet ikke inde i alt det med  kønssygdomme eller syntomer (staves)

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Det kan meget vel være svamp.. Rød og kløende er ihvertfald symptomer på svamp...

Er slet ikke rød, har kigget  .

vidste slet ikke at man kunne få pga graviditeten ..

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Man behøver heller ikke at blive rød Jeg kunne slet ikke mærke at jeg havde det - der er rigtig mange former for svamp..

Anmeld

24. oktober 2011

Zeus

Anonym skriver:

Nej, men din kæreste er rød?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.