Køb & salg - har jeg gjort nået forkert ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Winnie

Anonym skriver:

Tror du har forstået det korrekt - lidt svært og få alle detaljerne skreve så det forståes på den rigtige måde ( kan jeg se ) Men ja jeg springer fra da vi snakker om tidspunkt og mødested, da jeg kan se jeg slet ikke kan nå det i mine tidsplaner. Hun bor som sagt ikke i byen og var der kun på det tidspunkt som jeg ikke kan nå.  Og kendte ikke det sted hun ville være og havde ikke tid til at køre rundt og lede efter det.

Nej det er da ikke rigtig , det er godt nok frækt.Det kan man da ikke. Jeg er selv blevet brændt af mange gange , jeg sidder da ikke og holder øje og kommentere deres fremtidige salg.

Ja, det kan værev svært at få sig forklaret rigtig, især i et forum, men så var det jo fint nok at du forklarede videre i et andet indlæg 

Synes altså så det er helt fair det du gjorde og traveligt af hende den anden at udstille dig som en man ikke kan stole på. Kan du ikke slette hendes indlæg?

På f.eks gul&gratis kan man jo sklrive privat, så kan man slet ikke se om de sælger bag ens ryg  Men vi er blevet meget forsigtige efter den tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

2721

Som jeg læser det har du intet galt gjort

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Winnie skriver:

Ja, det kan værev svært at få sig forklaret rigtig, især i et forum, men så var det jo fint nok at du forklarede videre i et andet indlæg 

Synes altså så det er helt fair det du gjorde og traveligt af hende den anden at udstille dig som en man ikke kan stole på. Kan du ikke slette hendes indlæg?

På f.eks gul&gratis kan man jo sklrive privat, så kan man slet ikke se om de sælger bag ens ryg  Men vi er blevet meget forsigtige efter den tur.

Mnage tak - nej kunne ikke slette hendes kommentar , men slettede billedet og dermed kommentaren. Men der havde den stået på væggen et stykke tid. Kunne jo selvfølgelig være lige glad men blev da lidt ked af det, da jeg ser mig selv som en MEGET ærlig person , som helt vil gøre alle tilfredse. Derfor ramte den lidt

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Som jeg læser det har du intet galt gjort

Tak syntes jo heller ikke jeg har gjordt nået forkert men måske jeg var helt galt på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.