Køb & salg - har jeg gjort nået forkert ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.563 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har lige brug for at høre jeres mening, hvorfor fordi jeg blev en smule " ked " af det over sælger reaktion.

Sagen er den at jeg for 14 dage siden aftale at skulle købe et spil af en.Vi skriver frem og tilbage angående afhentning. Den dag jeg skal hente det er jeg MEGET tidspresset pga af et møde. Og skal selv mødes med 3 der for inden og aflevere nogle sager. Jeg kender ikke det sted jeg skal mødes med sælger så siger at jeg må springe fra,da jeg ikke har tiden til at kører rundt og lede. Jeg kører afsted ( 45 min i bil ) får aflevet mine sager & afsluttet mit møde. Kan så se sælger har skrevet en sms at hun ville møde mig på et af det steder jeg skulle mødes med min aftager. Og hun har haft ringet. Dette ser jeg dog først bagefter og ringer så snart jeg ser beskederne. Men hun tar ikke telefonen.

Idag skriver hun så på en af mine salgsannoncer , hvad med vores aftale ? Jeg skriver privat ( FB ) at jeg havde aflyst den dengang hvorfor hun skriver ? Jeg får svaret , at for folk skal se hvad der sker når de handler med mig Øhhh jeg havde aflyst har vores samtaler gemt endnu, som jeg sender til hende. Jamen hun havde ringe & skrevet. Ja men det så jeg først bagefter. Og ringede hende op så snart jeg så det.

Er hun i sin gode ret til det ? tænker hun får mig jo til at fremstå som en man ikke kan handle med. Blev ski lidt ked af det - for havde jo aflyst med begundelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Min personlige mening er at jeg ikke synes hun kan tillade sig det.

Men synes nu også det er lidt forkert at aflyse i sidste øjeblik når sælger nu har lagt en ting til side til dig.

Den er svær.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min personlige mening er at jeg ikke synes hun kan tillade sig det.

Men synes nu også det er lidt forkert at aflyse i sidste øjeblik når sælger nu har lagt en ting til side til dig.

Den er svær.

Jeg skrev på varen aften før. Hvor vi også skriver frem og tilbage med afhentning, hvor jeg melder fra. Hun ringer til mig dagen efter mens jeg er på vej. Men ser det ikke før bagefter pga jeg var meget presset i tid. Så aflyser ikke i sidste øjeblik men da vi skriver frem og tilbage om afhentning

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg skrev på varen aften før. Hvor vi også skriver frem og tilbage med afhentning, hvor jeg melder fra. Hun ringer til mig dagen efter mens jeg er på vej. Men ser det ikke før bagefter pga jeg var meget presset i tid. Så aflyser ikke i sidste øjeblik men da vi skriver frem og tilbage om afhentning

Jeg ved det godtnok ikke, synes den er svær. Måske hun ikke har set beskeden dagen før?

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Jeg ved det godtnok ikke, synes den er svær. Måske hun ikke har set beskeden dagen før?

jo for vi sad og skrev sammen og efter jeg lokkede af sendte hun mig en besked hvor hun skrev hun kunne mødes med mig. Så har hun ikke læst den...

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kan ikke rette i mit indlæg. Jeg skriver på en vare dagen før om aften. Vi skriver frem og tilbage angående afhentning. Jeg kan se at det sted, hun foreslår kan jeg ikke nå og finde, så jeg siger jeg springer over pga tidsnød. Samme dag & tidspunkt jeg har skrevet på varen.

Dagen efter ( hvor vi skulle have mødes ) har hun så prøvet at ringe til mig men det ser jeg ikke fordi jeg kører bil. Ringer bagefter mit møde. Men hun tar den ikke. I håb om vi kunne mødes inden jeg kører hjem igen.

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Kan ikke rette i mit indlæg. Jeg skriver på en vare dagen før om aften. Vi skriver frem og tilbage angående afhentning. Jeg kan se at det sted, hun foreslår kan jeg ikke nå og finde, så jeg siger jeg springer over pga tidsnød.

Dagen efter ( hvor vi skulle have mødes ) har hun så prøvet at ringe til mig men det ser jeg ikke fordi jeg kører bil. Ringer bagefter mit møde. Men hun tar den ikke. I håb om vi kunne mødes inden jeg kører hjem igen

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Men så må hun jo have set den bagefter. Er det så ok og gå ind og skrive på min annonce 14 dage bagefter. Og få mig til at fremstå som en der ikke holder aftaler. For aflyste jo med det samme da jeg kunne se jeg ikke kunne nå det .

Anmeld

24. oktober 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Men så må hun jo have set den bagefter. Er det så ok og gå ind og skrive på min annonce 14 dage bagefter. Og få mig til at fremstå som en der ikke holder aftaler. For aflyste jo med det samme da jeg kunne se jeg ikke kunne nå det .

Under alle omstændigheder synes jeg ikke hun kan tillade sig det. Men kan du evt. ikke bare slette kommentaren?

Anmeld

24. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hold da op 140 visninger og 1 som vil svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.