Har lige brug for at høre jeres mening, hvorfor fordi jeg blev en smule " ked " af det over sælger reaktion.
Sagen er den at jeg for 14 dage siden aftale at skulle købe et spil af en.Vi skriver frem og tilbage angående afhentning. Den dag jeg skal hente det er jeg MEGET tidspresset pga af et møde. Og skal selv mødes med 3 der for inden og aflevere nogle sager. Jeg kender ikke det sted jeg skal mødes med sælger så siger at jeg må springe fra,da jeg ikke har tiden til at kører rundt og lede. Jeg kører afsted ( 45 min i bil ) får aflevet mine sager & afsluttet mit møde. Kan så se sælger har skrevet en sms at hun ville møde mig på et af det steder jeg skulle mødes med min aftager. Og hun har haft ringet. Dette ser jeg dog først bagefter og ringer så snart jeg ser beskederne. Men hun tar ikke telefonen.
Idag skriver hun så på en af mine salgsannoncer , hvad med vores aftale ? Jeg skriver privat ( FB ) at jeg havde aflyst den dengang hvorfor hun skriver ? Jeg får svaret , at for folk skal se hvad der sker når de handler med mig
Øhhh jeg havde aflyst har vores samtaler gemt endnu, som jeg sender til hende. Jamen hun havde ringe & skrevet. Ja men det så jeg først bagefter. Og ringede hende op så snart jeg så det.
Er hun i sin gode ret til det ? tænker hun får mig jo til at fremstå som en man ikke kan handle med. Blev ski lidt ked af det - for havde jo aflyst med begundelse
Anmeld