:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

baby012

åh nej dog

R.I.P. lille killing. 

det er aldrig nemt at tage afsked med et kæledyr, især ikke når det ikke er ældre .  du gjorde det rigtige for den lille kat, man skal heller ikke holde dyr i live for egen skyld . og det kan bestemt ikke have været nemt for dig søde, nu ved jeg jo hvor meget du holder a dine katte  hun har det bedre nu, og det kan hun takke dig for .. uanset hvor svært det var, var det det bedste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

4kløver

Kæmpe kram herfra..
Har selv lige midste min

Anmeld

25. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

Kæmpe skulder klap til dig og mega mange kram til dig. Og hun har tilgivet dig hun takker for du har stoppede hende lidelser ❤

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

Tullemuzz skriver:

Han klarer den forhåbentlig det er en kraftig allergisk reaktion for en sprøjte han fik for to uger siden mod betændelse dyrlægen havde dog aldrig set det i så stort en reaktion. Men han fik en ny sprøjte og nogle piller han skal have så må vi håbe det hjælper han var da allerede lidt mere sig selv her til aften

Årh hvor dejligt! Godt det ikke var andet og at det kan behandles

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

åh nej dog

R.I.P. lille killing. 

det er aldrig nemt at tage afsked med et kæledyr, især ikke når det ikke er ældre .  du gjorde det rigtige for den lille kat, man skal heller ikke holde dyr i live for egen skyld . og det kan bestemt ikke have været nemt for dig søde, nu ved jeg jo hvor meget du holder a dine katte  hun har det bedre nu, og det kan hun takke dig for .. uanset hvor svært det var, var det det bedste 

Tak søde!!

Jamen jeg er jo så glad for mine små missebørn og jeg vil jo så nødig miste dem, men jeg føler virkelig at jeg gjorde det bedste for hende i den situation... Om jeg havde gjort det eller hun skulle ligge og lide i fire-otte timer før hendes krop endelig gav op, så ville jeg, hvis det var mig, selv vælge den hurtigere løsning og derfor håber jeg at hun også synes jeg har valgt rigtigt for hende.... Jeg kan bare stadig ikke fatte at jeg har gjort det..... Nu er hendes søster helt alene, eller hun har jo mor og store storebror, men ingen lillesøster mere.... Ævbæv....

Anmeld

25. oktober 2011

morethanperfect

Du har gjort det helt rigtige . Det er ikke fair at lade den have smerte på den måde ! 

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

4kløver skriver:

Kæmpe kram herfra..
Har selv lige midste min

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

Malou&Anders skriver:

Kæmpe skulder klap til dig og mega mange kram til dig. Og hun har tilgivet dig hun takker for du har stoppede hende lidelser ❤

Tak  Det håber jeg i hvertfald

Anmeld

25. oktober 2011

Muhmi

morethanperfect skriver:

Du har gjort det helt rigtige . Det er ikke fair at lade den have smerte på den måde ! 

Det synes jeg også at jeg har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.