Jeg har lige aflivet vores lille killing
Jeg får normalt dårlig samtvittighed bare jeg slår en flue ihjel og nu har jeg lige slået vores lille killing ihjel........................................
Jeg er helt lam i kroppen..... I behøver ikke at høre detaljer om hvordan, men hun døede fredligt og roligt... Jeg fandt hende i morges i hendes kasse hvor hun var kold og knap nok trak vejret... Hun har de sidste par dage haft dårlig mave, men vi troede bare det var foderskift....... Jeg prøvede så at varme hende, nulre hende og få lidt væske, samt mad i hende, med sprøjte (uden kanyle) intet hjalp... Så her for fem minutter siden valgte jeg at det bedste for hende var at give slip, det kunne hun desværre bare ikke selv og jeg ville ikke trække pinen for hende mere.........
Jeg er virkelig ked af det lige nu og jeg føler mig bare så ond... Hvordan kan jeg vælge at hun skulle dø? Og hvordan kunne jeg tage hendes liv? Altså... Jeg VED at jeg gjorde det bedste for hende i den her situation, så derfor behøver i ikke at skrive at jeg er ond og alt muligt... I ved IKKE hvordan hun led....
Jeg har bare brug for at komme ud med det, for hun var min kærestes killing og han kommer hjem om en times tid... Jeg aner ikke hvad jeg skal fortælle ham.......... Det er bare super sørgeligt det her.....
Jeg har puttet hende i en æske og så kan vi begrave hende sammen når kæresten kommer hjem.... 
Hvil i fred lille Gwen, må englene våge over dig og beskytte dig!
Anmeld