:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

Muhmi

Jeg har lige aflivet vores lille killing  Jeg får normalt dårlig samtvittighed bare jeg slår en flue ihjel og nu har jeg lige slået vores lille killing ihjel........................................

Jeg er helt lam i kroppen..... I behøver ikke at høre detaljer om hvordan, men hun døede fredligt og roligt... Jeg fandt hende i morges i hendes kasse hvor hun var kold og knap nok trak vejret... Hun har de sidste par dage haft dårlig mave, men vi troede bare det var foderskift....... Jeg prøvede så at varme hende, nulre hende og få lidt væske, samt mad i hende, med sprøjte (uden kanyle) intet hjalp... Så her for fem minutter siden valgte jeg at det bedste for hende var at give slip, det kunne hun desværre bare ikke selv og jeg ville ikke trække pinen for hende mere.........

Jeg er virkelig ked af det lige nu og jeg føler mig bare så ond... Hvordan kan jeg vælge at hun skulle dø? Og hvordan kunne jeg tage hendes liv? Altså... Jeg VED at jeg gjorde det bedste for hende i den her situation, så derfor behøver i ikke at skrive at jeg er ond og alt muligt... I ved IKKE hvordan hun led....

Jeg har bare brug for at komme ud med det, for hun var min kærestes killing og han kommer hjem om en times tid... Jeg aner ikke hvad jeg skal fortælle ham.......... Det er bare super sørgeligt det her.....  Jeg har puttet hende i en æske og så kan vi begrave hende sammen når kæresten kommer hjem....

Hvil i fred lille Gwen, må englene våge over dig og beskytte dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

L.J.L

Muhmi skriver:

Jeg har lige aflivet vores lille killing  Jeg får normalt dårlig samtvittighed bare jeg slår en flue ihjel og nu har jeg lige slået vores lille killing ihjel........................................

Jeg er helt lam i kroppen..... I behøver ikke at høre detaljer om hvordan, men hun døede fredligt og roligt... Jeg fandt hende i morges i hendes kasse hvor hun var kold og knap nok trak vejret... Hun har de sidste par dage haft dårlig mave, men vi troede bare det var foderskift....... Jeg prøvede så at varme hende, nulre hende og få lidt væske, samt mad i hende, med sprøjte (uden kanyle) intet hjalp... Så her for fem minutter siden valgte jeg at det bedste for hende var at give slip, det kunne hun desværre bare ikke selv og jeg ville ikke trække pinen for hende mere.........

Jeg er virkelig ked af det lige nu og jeg føler mig bare så ond... Hvordan kan jeg vælge at hun skulle dø? Og hvordan kunne jeg tage hendes liv? Altså... Jeg VED at jeg gjorde det bedste for hende i den her situation, så derfor behøver i ikke at skrive at jeg er ond og alt muligt... I ved IKKE hvordan hun led....

Jeg har bare brug for at komme ud med det, for hun var min kærestes killing og han kommer hjem om en times tid... Jeg aner ikke hvad jeg skal fortælle ham.......... Det er bare super sørgeligt det her.....  Jeg har puttet hende i en æske og så kan vi begrave hende sammen når kæresten kommer hjem....

Uha, det ville jeg godt nok aldrig kunne gøre selv. Må jeg spørge hvorfor i ikke tog den med til dyrlægen istedet for selv at aflive katten?

R.I.P lille mis

Anmeld

24. oktober 2011

lucas<3

åhh.. sikke en svær beslutning..

du får lige en

R.I.P mis..

Anmeld

24. oktober 2011

lilledittemor

Muhmi skriver:

Du har gjort det rigtige.. Men kan bestemt godt forstå at du  synes at det var hårdt.

Op med humøret - hun har det bedre nu

Anmeld

24. oktober 2011

Zafir

Det er rigtig flot det du har gjort!!! Det er virkelig virkelig flot at du har taget ansvar og taget dig godt af din killing!!!

Jeg har selv 2 gange været ude for om at jeg måtte aflive min kanin. Det er meget mere humant end at køre dem til dyrlægen og lade dem gøre det. Dyrene skal være der hvor de er tryggest og have omsorg, mens de bliver aflivet!

FLOT gjort!

Du skal ikke være ked af det. Jeg græd som pisket første gang og anden gang, da jeg måtte gøre det, da min anden kanin blev også blev syg, var det meget nemmere.

stort kram og op med humøret.

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

L.J.L skriver:

Uha, det ville jeg godt nok aldrig kunne gøre selv. Må jeg spørge hvorfor i ikke tog den med til dyrlægen istedet for selv at aflive katten?

R.I.P lille mis

Nej det troede jeg heller ikke at jeg kunne....... Men sådan som hun havde det, så kunne jeg ikke være det bekendt at lade hende leve....

Det ville være nyttesløst at tage til dyrlægen, de ville heller ikke kunne gøre noget andet end en sprøjte som koster knejser... Og nej, jeg kan godt betale for dyrlægen... Men det er bare svært med baby på armen, ingen bil og busser der kører helt af h til...

Anmeld

24. oktober 2011

L.J.L

Muhmi skriver:

Nej det troede jeg heller ikke at jeg kunne....... Men sådan som hun havde det, så kunne jeg ikke være det bekendt at lade hende leve....

Det ville være nyttesløst at tage til dyrlægen, de ville heller ikke kunne gøre noget andet end en sprøjte som koster knejser... Og nej, jeg kan godt betale for dyrlægen... Men det er bare svært med baby på armen, ingen bil og busser der kører helt af h til...

Så er det heller ikke nemt. Men hvor er det sørgeligt med jeres lille missepige Jeg er selv kattemor til min dejlige gamle dreng Fenris, som vi måtte få aflivet sidste år. Han blev 14 år...

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

lucas<3 skriver:

åhh.. sikke en svær beslutning..

du får lige en

R.I.P mis..

Meget svær beslutning... Og endnu sværre at gøre...

Men tak for Den er tiltrængt....

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

Ditte_Marie skriver:

Du har gjort det rigtige.. Men kan bestemt godt forstå at du  synes at det var hårdt.

Op med humøret - hun har det bedre nu

Det håber jeg at hun har..... Min lille englemis.....

Anmeld

24. oktober 2011

TaAsJu

Uanset om man selv gør det eller køre til dyrelægen så gør det lige ondt hver gang man mister et kæledyr  Men op med humøret du har gjort det bedste for den lille mis...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.