:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Jeg har lige aflivet vores lille killing  Jeg får normalt dårlig samtvittighed bare jeg slår en flue ihjel og nu har jeg lige slået vores lille killing ihjel........................................

Jeg er helt lam i kroppen..... I behøver ikke at høre detaljer om hvordan, men hun døede fredligt og roligt... Jeg fandt hende i morges i hendes kasse hvor hun var kold og knap nok trak vejret... Hun har de sidste par dage haft dårlig mave, men vi troede bare det var foderskift....... Jeg prøvede så at varme hende, nulre hende og få lidt væske, samt mad i hende, med sprøjte (uden kanyle) intet hjalp... Så her for fem minutter siden valgte jeg at det bedste for hende var at give slip, det kunne hun desværre bare ikke selv og jeg ville ikke trække pinen for hende mere.........

Jeg er virkelig ked af det lige nu og jeg føler mig bare så ond... Hvordan kan jeg vælge at hun skulle dø? Og hvordan kunne jeg tage hendes liv? Altså... Jeg VED at jeg gjorde det bedste for hende i den her situation, så derfor behøver i ikke at skrive at jeg er ond og alt muligt... I ved IKKE hvordan hun led....

Jeg har bare brug for at komme ud med det, for hun var min kærestes killing og han kommer hjem om en times tid... Jeg aner ikke hvad jeg skal fortælle ham.......... Det er bare super sørgeligt det her.....  Jeg har puttet hende i en æske og så kan vi begrave hende sammen når kæresten kommer hjem....

Hvil i fred lille Gwen, må englene våge over dig og beskytte dig!

Årh, hvor trist søde... Det er aldrig rart at tage afsked med én man holder af om det så er et dyr eller menneske. Kæledyrene gør vi jo til en del af vores familie, så de får jo en helt særlig betydning, så jeg kan godt forstå du er ked, men du har gjort hende en KÆMPE tjeneste. Nu lider hun ikke mere og har det godt igen på den anden side. Jeg synes det er utrolig flot gjort af dig - det viser at du holder af hende og vil hende det bedste.

Lyder som en rigtig god idé med den fine begravelse.

Masser af og tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Muhmi

Zafir skriver:

Det er rigtig flot det du har gjort!!! Det er virkelig virkelig flot at du har taget ansvar og taget dig godt af din killing!!!

Jeg har selv 2 gange været ude for om at jeg måtte aflive min kanin. Det er meget mere humant end at køre dem til dyrlægen og lade dem gøre det. Dyrene skal være der hvor de er tryggest og have omsorg, mens de bliver aflivet!

FLOT gjort!

Du skal ikke være ked af det. Jeg græd som pisket første gang og anden gang, da jeg måtte gøre det, da min anden kanin blev også blev syg, var det meget nemmere.

stort kram og op med humøret.

Jeg synes overhovedet ikke det er flot gjort, men det var bestemt hvad der skulle gøres... Jeg er bare så ked af at det skulle gøres, men nu ved jeg idet mindste at jeg kan gøre det der kræves af mig som dyreejer, sørge for at mine dyr ikke lider....

Og ja, jeg ville meget hellere at det var mig der gjorde det herhjemme hvor hun var tryg og varm end at hun skulle undersøges i hoved og hale for derefter at blive lagt til at sove af én hun slet ikke kender....

Tak for krammet, det er bestemt tiltrængt...!

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

Mor til 2, snart 3 skriver:

Uanset om man selv gør det eller køre til dyrelægen så gør det lige ondt hver gang man mister et kæledyr  Men op med humøret du har gjort det bedste for den lille mis...

Tak... Og ja det er super hårdt.... Håber bare hun kan tilgive mig......

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Årh, hvor trist søde... Det er aldrig rart at tage afsked med én man holder af om det så er et dyr eller menneske. Kæledyrene gør vi jo til en del af vores familie, så de får jo en helt særlig betydning, så jeg kan godt forstå du er ked, men du har gjort hende en KÆMPE tjeneste. Nu lider hun ikke mere og har det godt igen på den anden side. Jeg synes det er utrolig flot gjort af dig - det viser at du holder af hende og vil hende det bedste.

Lyder som en rigtig god idé med den fine begravelse.

Masser af og tanker herfra

Tusind tak for dine søde ord!! De hjælper... Jeg håber virkelig at jeg har gjort det rigtige..... Og at hun har det meget bedre hvor hun så end er nu..... Lille stakkel....

Tak søde

Anmeld

24. oktober 2011

Tullemuzz

Synes det lyder som om du gjorde det rigtige

Når min kæreste kommer hjem skal han til dyrlægen med vores treårige hankat da han taber pels og får sår på ryggen, og hans adfær har ændret sig. min mor mener det muligvis kan være en slags blodorm, som gør ham syg, nu må vi se hvad dyrlægen siger, hvis han mener det er bedst med en aflivning så bliver det nok ved det selvom det er hårdt, da han er vores første "Baby" og så næste problem hvordan tager vores 2årige hunkat det vi fik hende ganske lille(moren blev kørt ned) og hankatten hjalp os med og få hende tilpasset og overleve. og de har virkelig støttet sig meget op af hinanden....

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

L.J.L skriver:

Så er det heller ikke nemt. Men hvor er det sørgeligt med jeres lille missepige Jeg er selv kattemor til min dejlige gamle dreng Fenris, som vi måtte få aflivet sidste år. Han blev 14 år...

Årrh... Det er så svært at sige farvel... Og især hvis de har fulgt én i så mange år....

Hvil i fred Fenris!

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

Tullemuzz skriver:

Synes det lyder som om du gjorde det rigtige

Når min kæreste kommer hjem skal han til dyrlægen med vores treårige hankat da han taber pels og får sår på ryggen, og hans adfær har ændret sig. min mor mener det muligvis kan være en slags blodorm, som gør ham syg, nu må vi se hvad dyrlægen siger, hvis han mener det er bedst med en aflivning så bliver det nok ved det selvom det er hårdt, da han er vores første "Baby" og så næste problem hvordan tager vores 2årige hunkat det vi fik hende ganske lille(moren blev kørt ned) og hankatten hjalp os med og få hende tilpasset og overleve. og de har virkelig støttet sig meget op af hinanden....

For at jeres kat kan hjælpes, så i ikke behøver at sige farvel... Det er så hårdt....

Anmeld

24. oktober 2011

Muttitil1+1

Muhmi skriver:

Tusind tak for dine søde ord!! De hjælper... Jeg håber virkelig at jeg har gjort det rigtige..... Og at hun har det meget bedre hvor hun så end er nu..... Lille stakkel....

Tak søde

Du HAR gjort det rigtige, ingen tvivl om det! Giv dig selv et stort skulderklap, for det fortjener du! Hvis jeg lå og led og bare ventede på at min krop sagde stop, ville jeg ønske, der var nogen, der ville gøre det for mig, som du har gjort for Gwen. Og SELVFØLGELIG har hun det bedre, hvor hun er nu, nemlig i en verden uden smerter, hvor hun kan tænke tilbage på al den kærlighed og omsorg I har givet hende gennem livet

Er sikker på at din mand nok skal forstå det og støtte dig i din beslutning.

Anmeld

24. oktober 2011

Muhmi

NadiaSK skriver:

Du HAR gjort det rigtige, ingen tvivl om det! Giv dig selv et stort skulderklap, for det fortjener du! Hvis jeg lå og led og bare ventede på at min krop sagde stop, ville jeg ønske, der var nogen, der ville gøre det for mig, som du har gjort for Gwen. Og SELVFØLGELIG har hun det bedre, hvor hun er nu, nemlig i en verden uden smerter, hvor hun kan tænke tilbage på al den kærlighed og omsorg I har givet hende gennem livet

Er sikker på at din mand nok skal forstå det og støtte dig i din beslutning.

Hvor er du altså bare sød!! Tusind tak for dine ord, de trøster virkelig godt!!

Nu her hvor jeg har haft lidt tid til at fordøje det hele... Så kan jeg udemærket godt se at det virkelig var det bedste for hende... Vi skal begrave hende senere, så kan hun få en lille blomst med....

Anmeld

24. oktober 2011

Tullemuzz

Muhmi skriver:

For at jeres kat kan hjælpes, så i ikke behøver at sige farvel... Det er så hårdt....

Han klarer den forhåbentlig det er en kraftig allergisk reaktion for en sprøjte han fik for to uger siden mod betændelse dyrlægen havde dog aldrig set det i så stort en reaktion. Men han fik en ny sprøjte og nogle piller han skal have så må vi håbe det hjælper han var da allerede lidt mere sig selv her til aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.