Jeres børns fontanelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

maria_wlt

lærkes_mor skriver:

hvor gamle var jeres børn da deres fontanelle voksede sammen?

Min søn er fra april 2010 og hans er der stadig.... var sammen med min veninde, hvis datter er 4 mdr, og deres fontaneller er lige store...

blev lige lidt bekymret..............

Har en veninde fra mødregruppen med Tristan.. Vores børn er født samme dag.. Hendes dreng har stadig en fontanelle.. Han hoved er en smule fladt og det er det der gør det.. (Hun er jordmoder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Sara.

DAs mor skriver:

Kan man bo helt herude uden bil??? hehe...

Jeg er så glad for min læge; hun kender hele min historie osv, så hende vil jeg meget nødigt af med!

Hehe jah det er langt ude :-)

Men vi klarer os fint... Tager bussen dagligt ind til Peter Sabroe, hvor jeg studere...

Okay det kan jeg godt forstå :-) Det giver også en tryghed...

Anmeld

24. oktober 2011

Sara.

maria_wt skriver:

Har en veninde fra mødregruppen med Tristan.. Vores børn er født samme dag.. Hendes dreng har stadig en fontanelle.. Han hoved er en smule fladt og det er det der gør det.. (Hun er jordmoder)

Nors hovede er slet ikke fladt hmm..

Men "dejligt" at høre om andre børn der har det.. som er ældre. Det beroligere lidt. Tak for dit svar

Anmeld

24. oktober 2011

maria_wlt

lærkes_mor skriver:

Nors hovede er slet ikke fladt hmm..

Men "dejligt" at høre om andre børn der har det.. som er ældre. Det beroligere lidt. Tak for dit svar

Mange børn er født sådan siger hun.. Tror de kaldet for "klikker".. Fordi man mærker den store meget bløde fontanelle med det sammen når man mærker på barnet oppe i mor..

Anmeld

25. oktober 2011

lærkes_mor skriver:

Ja...

Okay det er jeg glad for at høre.

Hvor stor er din søns?

Der skulle ikke ha stået 'som DU jo altid gør' men som DE jo altid gør!! Altså sp'erne!!

Min DATTER's er på størrelse med en 5'er tror jeg!? Lidt større måske!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.