Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lærkes_mor skriver: hvor gamle var jeres børn da deres fontanelle voksede sammen?Min søn er fra april 2010 og hans er der stadig.... var sammen med min veninde, hvis datter er 4 mdr, og deres fontaneller er lige store...blev lige lidt bekymret..............
hvor gamle var jeres børn da deres fontanelle voksede sammen?Min søn er fra april 2010 og hans er der stadig.... var sammen med min veninde, hvis datter er 4 mdr, og deres fontaneller er lige store...blev lige lidt bekymret..............
Min datter en er mdr. yngrer end din søn og hendes er der også stadigvæk!! Vi var ved sp for ca. 4mdr, siden og der sagde hun at det var heeelt normalt!! (som du altid gør! . )
Stine og Lisa.
Det er den der bløde plet ikke?
Synes bare jeg har hørt engang at det først var ved 2 år... Adam har i hvert fald også stadig sin
Tilmeldt skriver: Min datter en er mdr. yngrer end din søn og hendes er der også stadigvæk!! Vi var ved sp for ca. 4mdr, siden og der sagde hun at det var heeelt normalt!! (som du altid gør! . ) Stine og Lisa.
DAs mor skriver: Det er den der bløde plet ikke? Synes bare jeg har hørt engang at det først var ved 2 år... Adam har i hvert fald også stadig sin
lærkes_mor skriver: Jo det er den plet :-)Okay det er jeg glad for at høre...Så tjekker de det måske ved 2 års undersøgelsen...
Jo det er den plet :-)Okay det er jeg glad for at høre...Så tjekker de det måske ved 2 års undersøgelsen...
Har lige googlet 1½ år gammel skulle den lukke sig...
http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Skelet_og_skeletmuskulatur/fontaneller
DAs mor skriver: Har lige googlet 1½ år gammel skulle den lukke sig...
K&S skriver: http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyke_og_sundhed/Sundhedsvidenskab/Skelet_og_skeletmuskulatur/fontaneller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128