Tygger eller sutter du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Phoenix

-Sigrid- skriver:

Jeg prøver at sutte men jeg ender med at tygge 

(Jeg havde ondt af din kæreste da jeg læste overskriften  .)

Det samme her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

eElak

Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..

Synes godt nok du kunne have skrevet bolsjerne ind i overskriften!!! Tænkte et kort øjeblik: "Stakkels mand!!!!" 

*LOL*

EDIT: Er glad for at det nok er 90% af tråden som har samme tankegang om mig :-P 

Anmeld

24. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Jeg prøver at sutte men jeg ender med at tygge 

(Jeg havde ondt af din kæreste da jeg læste overskriften  .)

Ha ha ha ha ha  Der kom jeg da lige til at grine for mig selv, og føle mig lidt fjollet eftersom jeg sidder helt alene på en stille nattevagt

Nå, men jeg gør som dig. Det ender uundgåeligt med at bolsjerne bliver tygget

Anmeld

24. oktober 2011

lisesp83

MissChrista skriver:

haha, nej jeg er altså også lidt pervers anlagt i denne debat .. Det ser sgu sjovt ud når man læser det =D

Haha lige nøjagtig.

Tak for en sjov debat.

Anmeld

24. oktober 2011

lycly

MissChrista skriver:

Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..

Jeg kan heller ikke lade være med at tygge og det irriterer mig. For jeg kan æde sådan en pose bolsjer lynhurtigt på den måde

Anmeld

24. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Ha ha ha ha ha  Der kom jeg da lige til at grine for mig selv, og føle mig lidt fjollet eftersom jeg sidder helt alene på en stille nattevagt

Nå, men jeg gør som dig. Det ender uundgåeligt med at bolsjerne bliver tygget

Man skulle ikke tro det var så svært at lade være, vel? Men det handler om mere end bare viljekræft - naturen vil have vi tygger på bolcherne, og et enkelt sekunds uopmærksomhed og så sidder vi der med 10 stk bolcher i munden - alle med skarpe kanter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.