Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..
Jeg prøver at sutte men jeg ender med at tygge
(Jeg havde ondt af din kæreste da jeg læste overskriften .)
-Sigrid- skriver: Jeg prøver at sutte men jeg ender med at tygge (Jeg havde ondt af din kæreste da jeg læste overskriften .)
hahah det var også meningen !!! jeg prøver også at sutte, men ender ogs åmed at tygge (Jeg må være meget perverst anlagt eftersom jeg misforstår hvad jeg selv skriver )
MissChrista skriver: hahah det var også meningen !!! jeg prøver også at sutte, men ender ogs åmed at tygge (Jeg må være meget perverst anlagt eftersom jeg misforstår hvad jeg selv skriver )
Haha vi er en flok perfersiteter, du og jeg
Nooo, jeg har lyst til slik NU! Wow graviditets-lyt-til-at-have-mad-NU er hårdt
Jeg skrev Tygger!! Men egentligt er det vist begge dele, for jeg når lige at sutte lidt, og få snusen ud, inden jeg tykker!
Stine og Lisa.
-Sigrid- skriver: Haha vi er en flok perfersiteter, du og jeg Nooo, jeg har lyst til slik NU! Wow graviditets-lyt-til-at-have-mad-NU er hårdt
ÅH hvor jeg dog kan huske det!!! Det kan være så træls så er det ikke nu jeg skal fortælle dig, at jeg var i Tyskland og handle slik og sodavand i torsdags Så mit lager er fyldt op!
Tilmeldt skriver: Jeg skrev Tygger!! Men egentligt er det vist begge dele, for jeg når lige at sutte lidt, og få snusen ud, inden jeg tykker! Stine og Lisa.
hihi kender det godt. prøver altid at sutte, men ender med at tygge
MissChrista skriver: ÅH hvor jeg dog kan huske det!!! Det kan være så træls så er det ikke nu jeg skal fortælle dig, at jeg var i Tyskland og handle slik og sodavand i torsdags Så mit lager er fyldt op!
Nej hvor er det bare unfair Du er ikke særlig sød - du bliver hermed smidt ud af min perversitetsgruppe
Nej hvor kunne jeg godt have nogle af de der hvide "trekantede" bolcher med lakridsstreger - men vi skal spare så jeg kan gå shop-amok næste måned
-Sigrid- skriver: Nej hvor er det bare unfair Du er ikke særlig sød - du bliver hermed smidt ud af min perversitetsgruppe Nej hvor kunne jeg godt have nogle af de der hvide "trekantede" bolcher med lakridsstreger - men vi skal spare så jeg kan gå shop-amok næste måned
Neeeeeej! jeg vil være med i perversgruppen!!!! haha, jeg har ingen idé om hvad det er for nogle hvide trekantede bolsjer med lakridsstreger det er, du taler om Men vi har en STOR spand med "lossepladen" bolsjer og jeg ELSKER de røde fisk og de der orange/sorte/gule runde nogle MUMS MUMS MUMS
MissChrista skriver: Neeeeeej! jeg vil være med i perversgruppen!!!! haha, jeg har ingen idé om hvad det er for nogle hvide trekantede bolsjer med lakridsstreger det er, du taler om Men vi har en STOR spand med "lossepladen" bolsjer og jeg ELSKER de røde fisk og de der orange/sorte/gule runde nogle MUMS MUMS MUMS
Haha så må vi finde ud af noget
Min yngling!
... Jeg har ærter?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128