Tygger eller sutter du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tygger eller sutter du bolsjerne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.521 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

Mor Christa

Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

-Sigrid-

MissChrista skriver:

Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..

Jeg prøver at sutte men jeg ender med at tygge 

(Jeg havde ondt af din kæreste da jeg læste overskriften  .)

Anmeld

23. oktober 2011

Mor Christa

-Sigrid- skriver:

Jeg prøver at sutte men jeg ender med at tygge 

(Jeg havde ondt af din kæreste da jeg læste overskriften  .)

hahah det var også meningen !!! jeg prøver også at sutte, men ender ogs åmed at tygge (Jeg må være meget perverst anlagt eftersom jeg misforstår hvad jeg selv skriver )

Anmeld

23. oktober 2011

-Sigrid-

MissChrista skriver:

hahah det var også meningen !!! jeg prøver også at sutte, men ender ogs åmed at tygge (Jeg må være meget perverst anlagt eftersom jeg misforstår hvad jeg selv skriver )

Haha vi er en flok perfersiteter, du og jeg

Nooo, jeg har lyst til slik NU!  Wow graviditets-lyt-til-at-have-mad-NU er hårdt 

Anmeld

23. oktober 2011

Jeg skrev Tygger!! Men egentligt er det vist begge dele, for jeg når lige at sutte lidt, og få snusen ud, inden jeg tykker!

Stine og Lisa.

Anmeld

23. oktober 2011

Mor Christa

-Sigrid- skriver:

Haha vi er en flok perfersiteter, du og jeg

Nooo, jeg har lyst til slik NU!  Wow graviditets-lyt-til-at-have-mad-NU er hårdt 

ÅH hvor jeg dog kan huske det!!! Det kan være så træls
så er det ikke nu jeg skal fortælle dig, at jeg var i Tyskland og handle slik og sodavand i torsdags Så mit lager er fyldt op!

Anmeld

23. oktober 2011

Mor Christa

Tilmeldt skriver:

Jeg skrev Tygger!! Men egentligt er det vist begge dele, for jeg når lige at sutte lidt, og få snusen ud, inden jeg tykker!

Stine og Lisa.

hihi kender det godt. prøver altid at sutte, men ender med at tygge

Anmeld

23. oktober 2011

-Sigrid-

MissChrista skriver:

ÅH hvor jeg dog kan huske det!!! Det kan være så træls
så er det ikke nu jeg skal fortælle dig, at jeg var i Tyskland og handle slik og sodavand i torsdags Så mit lager er fyldt op!

Nej hvor er det bare unfair Du er ikke særlig sød - du bliver hermed smidt ud af min perversitetsgruppe 

Nej hvor kunne jeg godt have nogle af de der hvide "trekantede" bolcher med lakridsstreger  - men vi skal spare så jeg kan gå shop-amok næste måned 

Anmeld

23. oktober 2011

Mor Christa

-Sigrid- skriver:

Nej hvor er det bare unfair Du er ikke særlig sød - du bliver hermed smidt ud af min perversitetsgruppe 

Nej hvor kunne jeg godt have nogle af de der hvide "trekantede" bolcher med lakridsstreger  - men vi skal spare så jeg kan gå shop-amok næste måned 

Neeeeeej! jeg vil være med i perversgruppen!!!!
haha, jeg har ingen idé om hvad det er for nogle hvide trekantede bolsjer med lakridsstreger det er, du taler om Men vi har en STOR spand med "lossepladen" bolsjer og jeg ELSKER de røde fisk og de der orange/sorte/gule runde nogle MUMS MUMS MUMS

Anmeld

23. oktober 2011

-Sigrid-

MissChrista skriver:

Neeeeeej! jeg vil være med i perversgruppen!!!!
haha, jeg har ingen idé om hvad det er for nogle hvide trekantede bolsjer med lakridsstreger det er, du taler om Men vi har en STOR spand med "lossepladen" bolsjer og jeg ELSKER de røde fisk og de der orange/sorte/gule runde nogle MUMS MUMS MUMS

Haha så må vi finde ud af noget 

Min yngling!  

... Jeg har ærter? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.