Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Haha så må vi finde ud af noget Min yngling! ... Jeg har ærter?
Haha så må vi finde ud af noget
Min yngling!
... Jeg har ærter?
Er det de røde fisk der er dine yndlings eller hvad snakker du om? haha..Ærter.. jeg elsker faktisk frosne ærter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..
Jep - bare en afstemning for fun .. Tygger eller sutter du bolsjerne? Jeg tygger.. Kan slet ikke lade være..
Haha, da jeg så overskriften, tænkte jeg AV!!!
Jeg sutter bolsjerne...
Mira0911 skriver: Haha, da jeg så overskriften, tænkte jeg AV!!! Jeg sutter bolsjerne...
det var også meningen..
MissChrista skriver: det var også meningen..
MissChrista skriver: Er det de røde fisk der er dine yndlings eller hvad snakker du om? haha..Ærter.. jeg elsker faktisk frosne ærter
Hele lossepladsen overvejer at begynde selv at lave bolcher
Haha jeg har altid været vild med ærter - især de frosne ;b
Jeg sutter på den indtil den har en tilpas størrelse i min mund og så tygger jeg!
Jeg har en underlig vane med, at jeg ikke må tygge på den før det/den? er ved at være helt væk i munden
ihh det er meget forskelligt nogle gange skal der bare tygges andre gange skal der bare suttes
-Sigrid- skriver: Hele lossepladsen overvejer at begynde selv at lave bolcher Haha jeg har altid været vild med ærter - især de frosne ;b
frosne ærter er NIIICE Jep jep jep lossepladsen er så NICE
Her suttes der. .. Men tygges når bolsjen er lille
Jeg kan ikke tage min egen sætning der seriøst Haha
lisesp83 skriver: Her suttes der. .. Men tygges når bolsjen er lille Jeg kan ikke tage min egen sætning der seriøst Haha
haha, nej jeg er altså også lidt pervers anlagt i denne debat .. Det ser sgu sjovt ud når man læser det =D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128