Øv en dum kommentar :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

AnnaK89

SussieThyssen skriver:

Det var ski da ufølsomt...gud nåde den mand, der sagde sådan til mig efter at have født hans barn/børn....jeg havde kvalt ham. Og tilgive ham ville jeg nok have meget svært ved.

Find noget på nettet om skindets påvirkning af graviditeter m.m. og lad ham læse det. Så kan det være han fortryder, hvad han har sagt.
Jeg får sq helt ondt i maven ved tanken.
Så stort trøsteknus herfra.

Kærligst
Sussie

Tusind tak sussie

Jeg synes den er lidt hård at sluge - men tror han bare glemte at tænke sig om
Vil prøve at finde noget om det på nettet når jeg kommer hjem igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

mortilflere

Da jeg var gravid med nr 2 (og der vejede jeg kun 62 kg og var 178 cm høj) der var jeg i vente bukser fra uge 7 ..........

Hvis bonden havde sagt sådan (jeg har meget løs hud) var han blevet kastrearet om natten med en kogt porre , han burde ha tænkt på hvorfor du har det 

Anmeld

23. oktober 2011

Anette&Sophia

AnnaKJ skriver:

Og den kom fra min mand!

"Skat, der er sket noget med din mave - den hænger ud over bukserne nu!" 

Som om den ikke har gjort det siden jeg fødte min datter, siger jeg så.

"Jamen så må du da træne, i stedet for bare at sidde i sofaen!"

For det første, så kan jeg jo ikke træne løst hud væk, for det andet spiller jeg håndbold (eller ikke mere, efter jeg i mandags fandt ud af at jeg er gravid) - og han ved at jeg har det virkelig dårligt med det løse hud 

Synes ikke han kunne være det bekendt 

Så siger han "Jamen så kan jeg da heller ikke få min lille top mave væk, hvis ikke du kan"

Øh jo det kan du for dit er FEDT - og mit er løst hud, med lidt fedt, som jo godt kan komme væk, men huden strammes ikke, når jeg har så mange strækmærker, så "elastikken" i huden er brudt! 

Bare et ynk indlæg fra mig  

Dumme mænd!! 

ej! det er sgu ikke fair sagt!
- jeg var dælme blevet pigesur hvis min kæreste havde smidt den i hovedet på mig.
Det er vores krop der går igennem den kæmpe process at danne en så smuk lille skabning, - de kan da for delle ikke forvente at man kommer til at ligne Megan Fox efter man har født!

Anmeld

23. oktober 2011

Stjernestoev

Ej jeg bliver helt sur på dine vejne!!
Den kommentar er bare ikke okay.

Og respekt for din måde at reagere på. Jeg tror de fleste kvinder var blevet stiktosset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.