Øv en dum kommentar :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.149 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. oktober 2011

AnnaK89

Og den kom fra min mand!

"Skat, der er sket noget med din mave - den hænger ud over bukserne nu!" 

Som om den ikke har gjort det siden jeg fødte min datter, siger jeg så.

"Jamen så må du da træne, i stedet for bare at sidde i sofaen!"

For det første, så kan jeg jo ikke træne løst hud væk, for det andet spiller jeg håndbold (eller ikke mere, efter jeg i mandags fandt ud af at jeg er gravid) - og han ved at jeg har det virkelig dårligt med det løse hud 

Synes ikke han kunne være det bekendt 

Så siger han "Jamen så kan jeg da heller ikke få min lille top mave væk, hvis ikke du kan"

Øh jo det kan du for dit er FEDT - og mit er løst hud, med lidt fedt, som jo godt kan komme væk, men huden strammes ikke, når jeg har så mange strækmærker, så "elastikken" i huden er brudt! 

Bare et ynk indlæg fra mig  

Dumme mænd!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

Janni.

Jeg er sikker du er pæn som du er. Nogen folk, mænd og kvinder taler før de tænker 

Anmeld

23. oktober 2011

.....

AnnaKJ skriver:

Og den kom fra min mand!

"Skat, der er sket noget med din mave - den hænger ud over bukserne nu!" 

Som om den ikke har gjort det siden jeg fødte min datter, siger jeg så.

"Jamen så må du da træne, i stedet for bare at sidde i sofaen!"

For det første, så kan jeg jo ikke træne løst hud væk, for det andet spiller jeg håndbold (eller ikke mere, efter jeg i mandags fandt ud af at jeg er gravid) - og han ved at jeg har det virkelig dårligt med det løse hud 

Synes ikke han kunne være det bekendt 

Så siger han "Jamen så kan jeg da heller ikke få min lille top mave væk, hvis ikke du kan"

Øh jo det kan du for dit er FEDT - og mit er løst hud, med lidt fedt, som jo godt kan komme væk, men huden strammes ikke, når jeg har så mange strækmærker, så "elastikken" i huden er brudt! 

Bare et ynk indlæg fra mig  

Dumme mænd!! 

Sikke en åndsvag kommentar, den kunne han godt have undladt at sige

Når nu du er gravid igen, så er det heller ikke et must at begynde at træne mave nu, der skal man bare lade den være

Og til sidst: Tillykke med graviditeten

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

Janni. skriver:

Jeg er sikker du er pæn som du er. Nogen folk, mænd og kvinder taler før de tænker 

Tak 

Ja, det gør han desværre nogen gange - nogle gange er det lidt svært at leve med 

Anmeld

23. oktober 2011

2721

Øv, en dum kommentar at få. Håber din mand kan de at den ikke var fair og giver dig en undskyldning

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

Strawberry skriver:

Sikke en åndsvag kommentar, den kunne han godt have undladt at sige

Når nu du er gravid igen, så er det heller ikke et must at begynde at træne mave nu, der skal man bare lade den være

Og til sidst: Tillykke med graviditeten

Præcis - men han tænker ikke altid over at jeg faktisk bliver ked af det (måske er det mig der er for følsom? 

Men tusind tak, det er rigtig dejligt med en spire mere  

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

Puslingen skriver:

Øv, en dum kommentar at få. Håber din mand kan de at den ikke var fair og giver dig en undskyldning

Han har sagt undskyld nu, efter jeg fortalt hvor ked af det jeg rent faktisk blev.

Men det var en super lam kommentar 

Anmeld

23. oktober 2011

Janni.

AnnaKJ skriver:

Tak 

Ja, det gør han desværre nogen gange - nogle gange er det lidt svært at leve med 

Kan jeg sørme godt forstå 

Håber han giver dig en undskyldning. Og forresten tillykke med den lille ny spirer 

Anmeld

23. oktober 2011

Muttitil1+1

Årh lille pus - op med humøret! De mænd der ved bare ikke bedre. De forventer, at vi ser ud som før vi blev gravide, lige så snart vi har "presset ungen ud". Kan godt forstå du bliver ked af den kommentar, det ville jeg også blive, og især når det er noget, man ikke kan gøre noget ved.
Men husk på at det ikke er kommet forgæves! Du har fået en fantastisk guldklump ud af det!

Og når det så er sagt, så er jeg ikke i tvivl om at du ser super dejlig ud alligevel

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

Janni. skriver:

Kan jeg sørme godt forstå 

Håber han giver dig en undskyldning. Og forresten tillykke med den lille ny spirer 

Han har undskyldt  Men måtte selv fortælle hvor ked af det jeg blev, før han undskyldte 

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.