Øv en dum kommentar :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

Janni.

AnnaKJ skriver:

Han har undskyldt  Men måtte selv fortælle hvor ked af det jeg blev, før han undskyldte 

Tusind tak 

Godt, så er det jo næsten godt. Det værste er jo at det bliver ved med at sidde i hovedet af én, selvom han har sagt undskyld  

Håber du får en dejlig søndag alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

AnnaK89

NadiaSK skriver:

Årh lille pus - op med humøret! De mænd der ved bare ikke bedre. De forventer, at vi ser ud som før vi blev gravide, lige så snart vi har "presset ungen ud". Kan godt forstå du bliver ked af den kommentar, det ville jeg også blive, og især når det er noget, man ikke kan gøre noget ved.
Men husk på at det ikke er kommet forgæves! Du har fået en fantastisk guldklump ud af det!

Og når det så er sagt, så er jeg ikke i tvivl om at du ser super dejlig ud alligevel

Tusind tak 

Jeg har fået en dejlig datter ud af det - og hun betyder mere for mig end en flad mave (selvom det nu ville være dejligt ) og hvis han forventer at jeg nogensinde kommer til at se ud som før, ja så bliver han da klogere 

Anmeld

23. oktober 2011

.....

Præcis - men han tænker ikke altid over at jeg faktisk bliver ked af det (måske er det mig der er for følsom? 

Men tusind tak, det er rigtig dejligt med en spire mere  

Nej, nogen mennesker tænker ikke før de taler .
Men når man nu er sammen, så burde man jo vide hvor grænsen til det sjove går, og hvilke emner man ikke skal prikke til før den anden bliver såret..Så måske skal han lige tænke sig om en ekstra gang, når han nu ved at du ikke selv bryder dig om din mave som den er nu..

Kram herfra

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

Strawberry skriver:

Nej, nogen mennesker tænker ikke før de taler .
Men når man nu er sammen, så burde man jo vide hvor grænsen til det sjove går, og hvilke emner man ikke skal pirkke til før den anden bliver såret..Så måske skal han lige tænke sig om en ekstra gang, når han nu ved at du ikke selv bryder dig om din mave som den er nu..

Kram herfra

Nemlig det sagde jeg også til ham og han undskyldte 

Han burde efter så lang tid vide hvor grænsen går, men det er åbenbart stadig svært for ham 

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

Janni. skriver:

Godt, så er det jo næsten godt. Det værste er jo at det bliver ved med at sidde i hovedet af én, selvom han har sagt undskyld  

Håber du får en dejlig søndag alligevel 

Ja, men jeg kommer nok over det igen 

God søndag til dig også

Anmeld

23. oktober 2011

.....

AnnaKJ skriver:

Nemlig det sagde jeg også til ham og han undskyldte 

Han burde efter så lang tid vide hvor grænsen går, men det er åbenbart stadig svært for ham 

Årh det var godt

Ja, nogen mennesker skal vide hvor ens grænse går op til flere gange før de forstår det , når de ikke selv ved det.. MEGET træls

Anmeld

23. oktober 2011

maria_wlt

ØV den var dum ja... Det er ikke okay synes jeg

Få lige givet ham en lammer :p

Anmeld

23. oktober 2011

Muttitil1+1

AnnaKJ skriver:

Tusind tak 

Jeg har fået en dejlig datter ud af det - og hun betyder mere for mig end en flad mave (selvom det nu ville være dejligt ) og hvis han forventer at jeg nogensinde kommer til at se ud som før, ja så bliver han da klogere 

Ja, jeg har ønsket mig en flad mave hele livet, men det er aldrig gået i opfyldelse, men nu kan jeg da skyde skylden på graviditeten hehe...

Godt at høre han har sagt undskyld - synes det er så sejt, at du har fortalt ham, hvor ked af det du blev over kommentaren (det er jeg selv super dårlig til - bliver bare ked af det, hvilket kommer til udtryk som kællingefornærmet )

Og så STORT tillykke med den nye graviditet!

Anmeld

23. oktober 2011

AnnaK89

NadiaSK skriver:

Ja, jeg har ønsket mig en flad mave hele livet, men det er aldrig gået i opfyldelse, men nu kan jeg da skyde skylden på graviditeten hehe...

Godt at høre han har sagt undskyld - synes det er så sejt, at du har fortalt ham, hvor ked af det du blev over kommentaren (det er jeg selv super dårlig til - bliver bare ked af det, hvilket kommer til udtryk som kællingefornærmet )

Og så STORT tillykke med den nye graviditet!

Ja det gør jeg også - for en flad mave får jeg aldrig igen.

Synes jeg er okay god til at fortælle når noget gør mig ked eller sur, men nogle gange ender jeg også med bare at bliver rigtig tøsefornærmet

Tusind tak - vi glæder os rigtig meget

Anmeld

23. oktober 2011

SussieThyssen

Det var ski da ufølsomt...gud nåde den mand, der sagde sådan til mig efter at have født hans barn/børn....jeg havde kvalt ham. Og tilgive ham ville jeg nok have meget svært ved.

Find noget på nettet om skindets påvirkning af graviditeter m.m. og lad ham læse det. Så kan det være han fortryder, hvad han har sagt.
Jeg får sq helt ondt i maven ved tanken.
Så stort trøsteknus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.