At cykle uden støttehjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2011

businesstigger

Min dreng gik direkte fra løbe cykel til cykel uden støttehjul da han var 3-3½

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2011

chael

Gigl skriver:

Nu bliver sønnike snart 4 år og vinteren nærmer sig. Jeg forestiller mig at han skal have en ny cykel snart så han til det kommende forår og sommer måske kan begynde at lære at cykle uden støttehjul

Hvor gamle var jeres børn da de lærte at cykle uden støttehjul?

Og hvor stor var cyklen? Jeg tænker en 14" eller en 16"..

Takker

Min datter gik fra sin løbecykel over til sin lille 2 hjulet, på en dag. Hin satte sig op og cyklede uden vi holdte ved eller noget, hun kunne selv.

Men det var på hendes lille 2 hjulet, for hun skulle være sikker og have en fornemmelse af at hin kunne sætte fødderne på jorden og at cyklen ikke er for stor og tung.

Hun var lige blevet 4 år.

Nu cykler hun på sin store cykel, for nu er hun 5 år, men jeg kan ikke kende forskel i de der tommer

*Camilla

Anmeld

23. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 3 1/2 år, da han kunne cykle uden støttehjul i foråret. Han satte sig bare op og cyklede som om han aldrig havde gjort andet. Han var rigtig god på sin løbecykel og tror, at det var derfor han bare gjorde det, da han var god til balancen.

Jeg ved ikke, hvad størrelsen på cyklen er - men vil tro 14 eller 16.

Anmeld

24. oktober 2011

Calwina

Min søn var 3,5 år da han forlangte at få støttehjulene af sin 12 tommer cykel, satte sig op og drønede derud af Da han blev 4 år fik han af os en 16 tommer, og jeg tror at det går fra 12 og så direkte til en 16 tommer.. Altså, at der ikke er noget der hedder 14.. Kam det ikke passe? Det mener jeg i hvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.