Anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

SussieThyssen

kimfrit skriver:

Jeg sad lige og tænkte på det med datter og at være anonym.

Der er mange der opretter ligegyldige debatter, og så er anonyme, men det selvfølglig fint nok hvis folk vil det 

Men....

Har i mere lyst til at svare på debatter, oprettet af anonyme end dem der står ved det?

Og kan i bedst lide at svare på debatter anonyme?

I kan krydse af to steder

Jeg svarer hvor det er interessant at svare og er ligeglad med om det er ano eller ej..og jeg svarer ALTID med eget navn...jeg opretter heller aldrig selv noget som ano og har aldrig gjort det..for jeg skriver aldrig noget jeg ikke kan stå ved.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

kimfrit

SussieThyssen skriver:

Jeg svarer hvor det er interessant at svare og er ligeglad med om det er ano eller ej..og jeg svarer ALTID med eget navn...jeg opretter heller aldrig selv noget som ano og har aldrig gjort det..for jeg skriver aldrig noget jeg ikke kan stå ved.

Kærligst
Sussie

sådan småkage

Det en god indstilling at have, jeg har dog selv oprettet ano herinde

Anmeld

22. oktober 2011

SussieThyssen

kimfrit skriver:

sådan småkage

Det en god indstilling at have, jeg har dog selv oprettet ano herinde

Nemlig.
Sig aldrig og skriv aldrig noget du ikke kan tåle at få at høre.
Læg aldrig noget på nettet, man ikke kan tåle at se citeret eller vist andre steder.
Ganske enkle regler...så behøver man aldrig være ano eller bange for nogen skal se noget, de ikke må

Anmeld

22. oktober 2011

lio

Jeg ser ikke noget problem i at være "kendt" for mine holdninger, jeg står ved dem selvom andre er uenige, det har de også lov til at være.

Anmeld

22. oktober 2011

Plysbjørnen

For mig er det lidt ligemeget. Men det kommer naturligvis an på hvad emnet drejer sig om... Hvis det er noget om sex og samliv ja så foretrækker jeg både selv at skrive anonymt, men også at kunne svare anonymt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.