Anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2011

.....

Jeg giver et svar til alle de indlæg jeg har lyst til, anonyme eller ej . Selvfølgelig er det "sjovere" at skrive med en person i en tråd som ikke er anonym, så man ved hvilken profil man skriver til.. Men synes nu ikke at jeg gør forskel på anonym/ikke anonym indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Valle81

kimfrit skriver:

Jeg sad lige og tænkte på det med datter og at være anonym.

Der er mange der opretter ligegyldige debatter, og så er anonyme, men det selvfølglig fint nok hvis folk vil det 

Men....

Har i mere lyst til at svare på debatter, oprettet af anonyme end dem der står ved det?

Og kan i bedst lide at svare på debatter anonyme?

I kan krydse af to steder

Hejsa,

Jamen , jeg er egentlig ligeglad med at svare på indlæg, som er anonyme, jeg undrer mig nogen gange over det der bliver oprettet som anonyme indlæg og tænker hmm, men hvis jeg kan svare svarer jeg anonymt eller ej:0) Det eneste jeg faktisk ikke svarer på af anonyme indlæg er når nogen skriver anonymt: Jubii jeg er gravid. Det virker for mig helt mærkeligt at skrive tillkke til en jeg ikke aner hvem er:0)

Jeg svarer faktisk altid med eget profilnavn, og jeg har også oprettet et anonymt indlæg. Det var da vi fandt ud af at vi ventede Arthur da Anton kun var 3 mdr gammel og jeg havde brug for at få luftet tanker osv men havde brug for at være anonym, da vi endnu ikke vidste om vi skulle beholde eller ej.

Christina

Anmeld

22. oktober 2011

eElak

God debat egentlig.. 

Jeg er revnende trekvart ligeglad med om det er en anonym eller en almen bruger som har lavet et indlæg - kan jeg svare så svarer jeg. :-)

Men i forhold til at kunne svare. Hvis det er et ømt/pinligt emne så foretrækker jeg at kunne svare anonymt. Men hvis det er et ligegyldigt emne, så er jeg lige så ligeglad som beskrevet ovenfor :-)  

Anmeld

22. oktober 2011

Carl-Emil's mor

kimfrit skriver:

Jeg sad lige og tænkte på det med datter og at være anonym.

Der er mange der opretter ligegyldige debatter, og så er anonyme, men det selvfølglig fint nok hvis folk vil det 

Men....

Har i mere lyst til at svare på debatter, oprettet af anonyme end dem der står ved det?

Og kan i bedst lide at svare på debatter anonyme?

I kan krydse af to steder

Hvem er det der bestemmer om en debat er ligegyldig eller ej?? ja jeg undres blot. Hvad der for mig er personligt er jo ikke sikkert er personligt for dig og det samme den anden vej

Anmeld

22. oktober 2011

Mi

Jeg svarer på det som jeg syntes jeg har et svar på, men jeg er tilbøjelig til at svarer mere på de debatter som IKKE er anonyme. Folk kan sikkert have en udemærket grund til at være anonym, men hvis det er et helt uskyldigt spørgsmål som er anonymt, så er jeg mere tilbøjelig til ikke at tage det så alvorligt.

Anmeld

22. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt er ligeglad og jeg skriver aldrig som anonym i andres indlæg.

Anmeld

22. oktober 2011

FrkT

Jeg har svaret at jeg er ligeglad ved begge ting. Dog er det ikke 100% sådan jeg har det, men næsten.

Altså hvis der er to fuldstændig ens debatter/spørgsmål oprettet af en anonym og en ikke anonym, så ville jeg nok svare den ikke anonyme. Men det er fordi jeg nærer stor respekt for folk der tør stå ved det de vil have svar på, specielt ved de lidt sværere spørgsmål eller debatter.

Men for mig handler det så alligevel ikke om, om folk er anonyme eller ej, det handler mere om debattens indhold/spørgsmål, om det er noget jeg føler jeg kan bidrage med råd eller min mening til, om det er et emne jeg finder interessant eller ej. Og der er det så ligegyldigt om folk er anonyme eller ej.

Jeg tænker mht. anonymitet at der kan ligge utallige ting til grund for at folk er anonyme, og en debat jeg sagtens turde oprette som mig selv og stå ved kan for en anden være meget grænseoverskridende at oprette som sig selv og stå ved, og omvendt. Det er jo forskelligt hvad vi føler er for private emner og hvad vi kan snakke helt åbent omkring.

Plus også at jeg har lagt mærke til at flere nævner at de føler de bliver iagttaget af folk fra deres "virkelige liv" herinde, og derfor ikke tør stå frem med de helt private ting, og det forstår jeg fuldt ud, og så synes jeg det er alletiders, at de stadig kan få svar på deres spørgsmål, bare ved at være anonyme.

Jeg synes det er super at man kan være anonym herinde, og har også selv benyttet mig af det et par gange, dog opretter jeg langt de fleste af mine debatter åbent, da jeg ikke har så mange grænser for hvad jeg taler åbent om.

Mht. at svare anonymt i debatter, så tror jeg at jeg har gjort det max to gange, og kan kun komme på det ene eksempel pt. (og det var i den hemmelighedstråd der kørte for efterhånden længe tilbage). Igen fordi jeg generelt er en åben person.

Tror det eneste "dårlige" jeg synes der er ved det at oprette anonyme debatter og skrive som anonymt i debatterne må være, at jeg synes det er dårligt lavet, at det kun er plus-medlemmerne der kan lade andre være anonyme i deres debatter, for det tror jeg afholder mange ikke plus-medlemmer fra at få svar på deres spørgsmål, enten fordi de ved at de ikke vil få ret mange svar, hvis emnet er meget privat, og derfor slet ikke opretter debatten, eller fordi den bliver oprettet og næsten ingen (måske endda ikke en eneste) svarer i den, netop fordi den er for privat. Jeg synes at den egenskab burde være tilgængelig for både plus og ikke plus-medlemmer.

Anmeld

22. oktober 2011

kimfrit

Strawberry skriver:

Jeg giver et svar til alle de indlæg jeg har lyst til, anonyme eller ej . Selvfølgelig er det "sjovere" at skrive med en person i en tråd som ikke er anonym, så man ved hvilken profil man skriver til.. Men synes nu ikke at jeg gør forskel på anonym/ikke anonym indlæg

Anmeld

22. oktober 2011

kimfrit

Hvor er det nogle gode svar i alle kommer med, og jeg er glad for at tone bliver holdt, tak skal i have piger

I er så skønne

Anmeld

22. oktober 2011

Laulund87

Stjernestoev skriver:

Hej..
Jeg er ret ligeglad. Synes faktisk tit at de sjove debatter bliver lavet af anonyme. Altså der hvor folk kommer op i det røde felt. Tror der er mange herinde der KUN opretter anonyme indlæg, fordi at de ikke vil risikere at nogen de kender skal opdage deres profil herinde. Og de har da ligeså meget ret til at lave ligegyldige indlæg. (-: Men må ærligt indrømme jeg tit bliver nysgerrige, hvis nogen "smider en bombe herinde". Hehe.
Og samtidig synes jeg det er MEGA sjovt, når nogen skriver "Skriv lige til mig privat, så kan jeg hjælpe". I nogle tilfælde ser man bare de samme og samme gøre det, og tror bare det er ren nysgerrighed.

Haha præcis! Har selv lavet en ano tråd hvor én skrev sådan til mig.. Jeg tænkte bare, ja ja som om Hvorfor tror du lige jeg er anonym

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.