Anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan i bedre lide at svare på anonyme indlæg end dem med navn? Og vil i, i såfald gerne selv kunne være anonyme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.983 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. oktober 2011

kimfrit

Jeg sad lige og tænkte på det med datter og at være anonym.

Der er mange der opretter ligegyldige debatter, og så er anonyme, men det selvfølglig fint nok hvis folk vil det 

Men....

Har i mere lyst til at svare på debatter, oprettet af anonyme end dem der står ved det?

Og kan i bedst lide at svare på debatter anonyme?

I kan krydse af to steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2011

Clisolka

kimfrit skriver:

Der er mange der opretter ligegyldige debatter, og så er anonyme, men det selvfølglig fint nok hvis folk vil det 

Men....

Har i mere lyst til at svare på debatter, oprettet af anonyme end dem der står ved det?

Jeg har svaret ligeglad  Jeg svarer folk om de er med navn eller er anonyme  Det er sjældent jeg svarer som anonym, tror faktisk kun jeg har prøvet det 1-2 gange  Haha, jeg aner faktisk ikke engang hvordan jeg opretter en anonym tråd 

Anmeld

22. oktober 2011

kimfrit

Babymor2010 skriver:

Jeg har svaret ligeglad  Jeg svarer folk om de er med navn eller er anonyme  Det er sjældent jeg svarer som anonym, tror faktisk kun jeg har prøvet det 1-2 gange  Haha, jeg aner faktisk ikke engang hvordan jeg opretter en anonym tråd 

hihi

Jeg er også ligeglad, men har bare oplevet at nogle gange så opretter folk et spørgmål anonym, hvor jeg bare tænker, hvorfor skriver man det anonym, det er selvfølglig helt op til dem selv, men jeg er også ligeglad, men jeg har større tendens til at svare folk jeg "kender" end en anonym

Anmeld

22. oktober 2011

M (:

kimfrit skriver:

Men....

Jeg har svaret "jeg er ligeglad" til begge dele, da det ikke har betydning for mig om den oprettede debat er anonym eller ej, hvis jeg har et konstruktivt svar. 

Derudover synes jeg i de fleste tilfælde, at det er ligegyldigt om man er anonym eller ej, når man hjælper de andre herinde - og hvis man gerne vil være anonym er det som regel en mulighed..

Anmeld

22. oktober 2011

kimfrit

M (: skriver:

Jeg har svaret "jeg er ligeglad" til begge dele, da det ikke har betydning for mig om den oprettede debat er anonym eller ej, hvis jeg har et konstruktivt svar. 

Derudover synes jeg i de fleste tilfælde, at det er ligegyldigt om man er anonym eller ej, når man hjælper de andre herinde - og hvis man gerne vil være anonym er det som regel en mulighed..

præcis

Anmeld

22. oktober 2011

Kloster

kimfrit skriver:

Men....

Hej.

Må indrømme, jeg helst svarer på debatter, hvor jeg kan se, hvem der har oprettet dem.

Samtidig har jeg respekt for de anonyme indlæg, når det er noget virkelig personligt ell på anden måde, kan "støde" en tilbage. Men indlæg om fx hvordan ens hår har været gennem tiderne, der er oprettet anonym, vil jeg ikke svare på. Bliver nærmest mest irriteret. (eksemblet her var tilfældigt. Kunne bare lige huske det) Men jeg undre mig over, hvorfor man skal være ano for det.

Ved det ikke... Måske jeg også bare er sær. Men jeg vil gerne se hvem jeg skriver med. Men synes stadig man skal kunne være ano. Bør bare tænke over, hvad man bruger den til.

Bare min mening...

Anmeld

22. oktober 2011

Stjernestoev

Hej..
Jeg er ret ligeglad. Synes faktisk tit at de sjove debatter bliver lavet af anonyme. Altså der hvor folk kommer op i det røde felt. Tror der er mange herinde der KUN opretter anonyme indlæg, fordi at de ikke vil risikere at nogen de kender skal opdage deres profil herinde. Og de har da ligeså meget ret til at lave ligegyldige indlæg. (-: Men må ærligt indrømme jeg tit bliver nysgerrige, hvis nogen "smider en bombe herinde". Hehe.
Og samtidig synes jeg det er MEGA sjovt, når nogen skriver "Skriv lige til mig privat, så kan jeg hjælpe". I nogle tilfælde ser man bare de samme og samme gøre det, og tror bare det er ren nysgerrighed.

Anmeld

22. oktober 2011

kimfrit

Kloster skriver:

Hej.

Må indrømme, jeg helst svarer på debatter, hvor jeg kan se, hvem der har oprettet dem.

Samtidig har jeg respekt for de anonyme indlæg, når det er noget virkelig personligt ell på anden måde, kan "støde" en tilbage. Men indlæg om fx hvordan ens hår har været gennem tiderne, der er oprettet anonym, vil jeg ikke svare på. Bliver nærmest mest irriteret. (eksemblet her var tilfældigt. Kunne bare lige huske det) Men jeg undre mig over, hvorfor man skal være ano for det.

Ved det ikke... Måske jeg også bare er sær. Men jeg vil gerne se hvem jeg skriver med. Men synes stadig man skal kunne være ano. Bør bare tænke over, hvad man bruger den til.

Bare min mening...

Jeg er helt enige med dig her

Hvis det noget vild personligt, som du selv siger, så synes jeg det også er helt iorden, men ja de der indlæg hvor folk spøg om deres hår eller andet åndsvagt og er anonyme, ja så gider jeg for det mester heller ikke svare.

Jeg kan nemlig også bedst lide at svare til folk som jeg kan se hvem er

Anmeld

22. oktober 2011

kimfrit

Stjernestoev skriver:

Hej..
Jeg er ret ligeglad. Synes faktisk tit at de sjove debatter bliver lavet af anonyme. Altså der hvor folk kommer op i det røde felt. Tror der er mange herinde der KUN opretter anonyme indlæg, fordi at de ikke vil risikere at nogen de kender skal opdage deres profil herinde. Og de har da ligeså meget ret til at lave ligegyldige indlæg. (-: Men må ærligt indrømme jeg tit bliver nysgerrige, hvis nogen "smider en bombe herinde". Hehe.
Og samtidig synes jeg det er MEGA sjovt, når nogen skriver "Skriv lige til mig privat, så kan jeg hjælpe". I nogle tilfælde ser man bare de samme og samme gøre det, og tror bare det er ren nysgerrighed.

hihi Ja du har ret, sådan tænker jeg også, når jeg ser debatterne kører højt, ja det er god gratis underholdning

Anmeld

22. oktober 2011

Muffinmus

kommer dælme an på emnet, er det om strømper og aftensmad og diver jeg ligeglad, men handler det og private ting vil jeg da gerne svare ano:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.