Så I "ånderne vender tilbage" i onsdags??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Zafir

IHHHHHHHHHHHHHH

Jeg har bare aldrig fået det set!!! Det var mine ene kollega der fortalte mig om det, men jeg ledte på en forkert kanal...

Er der nogen der PRÆCIS kan fortælle mig, HVOR og hvornår det kommer? Så vidt har jeg forstået at det bliver genudsent om tirsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Zafir

AIIIIIII
Det er jo på tv3!!!

PIIIV. Det er derfor jeg ikke kan se det æv æv æv...

Anmeld

21. oktober 2011

Stjernestoev

Zafir skriver:

IHHHHHHHHHHHHHH

Jeg har bare aldrig fået det set!!! Det var mine ene kollega der fortalte mig om det, men jeg ledte på en forkert kanal...

Er der nogen der PRÆCIS kan fortælle mig, HVOR og hvornår det kommer? Så vidt har jeg forstået at det bliver genudsent om tirsdagen

ONSDAG 21.00 TV3 PULS

Anmeld

21. oktober 2011

Zafir

Stjernestoev skriver:

ONSDAG 21.00 TV3 PULS

Ja vi har jo boxer Så vi kan ikke se tv3...

Piiiiv. Men har lige set at man kan se det på nettet... Så må jeg vente til jeg bliver syg en dag også købe mig adgang og se hele striben...

(altså hvis jeg bliver syg. NU får jeg jo snart influenza vacination. Mmm... Kan også være jeg får barnsyg en dag ... eller noget. )

Anmeld

21. oktober 2011

Stjernestoev

Zafir skriver:

Ja vi har jo boxer Så vi kan ikke se tv3...

Piiiiv. Men har lige set at man kan se det på nettet... Så må jeg vente til jeg bliver syg en dag også købe mig adgang og se hele striben...

(altså hvis jeg bliver syg. NU får jeg jo snart influenza vacination. Mmm... Kan også være jeg får barnsyg en dag ... eller noget. )

Hahahahaha..

Eller ondt i pjæktarmen

Anmeld

21. oktober 2011

Mor Christa

Er det den her:

Det løber koldt ned ad ryggen på Michael og Marianne og tårerne får frit løb, når det åndelige medie Marion Dampier-Jeans giver sit bud på, hvad det er, der foregår i parrets hus i Sanderum. I månedsvis har parret oplevet skræmmende og uforklarlige hændelser i deres hus. Dørhåndtagene bevæger sig helt umotiveret op og ned, dåsen med barberskum går på vandretur for øjnene af parret og Michael har ofte en tydelig fornemmelse af, at "noget" er tæt på ham, men han kan ikke se det! Michael og Marianne hungrer efter en forklaring på, hvad det er, der sker omkring dem, og den forsøger "Ånderne vender tilbage" nu at hjælpe på vej. Sammen med mediet Marion Dampier-Jeans drager Ibi Støving til Sanderum ved Odense. Håbet er, at Marion med sine spirituelle evner kan hjælpe Michael og Marianne med at finde ro i deres hus.

EPISODE 5 SEASON 2 ??!??!

Anmeld

21. oktober 2011

Zafir

Stjernestoev skriver:

Hahahahaha..

Eller ondt i pjæktarmen

AAAAAAaaarrrrjjjj... Man kan da ikke pjække for at se fjernsyn...

Eller er det en gyldig pjækkegrund??? HMMMM

Anmeld

22. oktober 2011

Den lykkelige

MissChrista skriver:

Er det den her:

Det løber koldt ned ad ryggen på Michael og Marianne og tårerne får frit løb, når det åndelige medie Marion Dampier-Jeans giver sit bud på, hvad det er, der foregår i parrets hus i Sanderum. I månedsvis har parret oplevet skræmmende og uforklarlige hændelser i deres hus. Dørhåndtagene bevæger sig helt umotiveret op og ned, dåsen med barberskum går på vandretur for øjnene af parret og Michael har ofte en tydelig fornemmelse af, at "noget" er tæt på ham, men han kan ikke se det! Michael og Marianne hungrer efter en forklaring på, hvad det er, der sker omkring dem, og den forsøger "Ånderne vender tilbage" nu at hjælpe på vej. Sammen med mediet Marion Dampier-Jeans drager Ibi Støving til Sanderum ved Odense. Håbet er, at Marion med sine spirituelle evner kan hjælpe Michael og Marianne med at finde ro i deres hus.

EPISODE 5 SEASON 2 ??!??!

Ja det er..

Anmeld

22. oktober 2011

Den lykkelige

Zafir skriver:

AAAAAAaaarrrrjjjj... Man kan da ikke pjække for at se fjernsyn...

Eller er det en gyldig pjækkegrund??? HMMMM

Ha ha kunne være fedt..  Men så var der sku nok mange der lå og stenede tv..

Anmeld

22. oktober 2011

DitteFisk

Jeg vil godt melde mig kedelig og sige at jeg ikke tror på den slags

Har også veninder der er sikre på at spøgelser eksisterer, og jeg har respekt for deres oplevelser med det, men jeg tror på at der er en logisk forklaring på alting der sker.

Og selvom det kan virke vanvittigt, så kan der altså ofte være en ganske logisk forklaring.. selv i de vilde tilfælde.

Nu har jeg ikke set Ånderne vender tilbage, men jeg så Åndernes Magt, og i et af landhusene boede min mor engang, og hun oplevede aldrig nogle af de ting de beskrev, så jeg fandt det lidt komisk

Men som sagt respekterer jeg andres behov for den spirituelle forklaring tihi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.