Så I "ånderne vender tilbage" i onsdags??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.826 visninger
39 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Den lykkelige

Jeg synes det var SÅ VILDT et afsnit..
Min kæreste tror ikke på det.. men synes simpelthen ikke de kan spille som de gør hvis det var aftalt..
Hvad synes i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Min kæreste tror ikke på det.. men synes simpelthen ikke de kan spille som de gør hvis det var aftalt..
Hvad synes i??

Neeej Hvor var det henne denne gang ?

Anmeld

21. oktober 2011

Stjernestoev

Den lykkelige skriver:

Hvad synes i??

Jeg må sige at jeg også tænkte... "Aaaarh" igennem hele forløbet, men da hun fortalte det med broren osv. så gav det pludselig meget mere mening. Så ja det tror jeg på
Tror det var det afsnit der rørte mig mest, og det hun sagde med at ingen dør alene, osv. Den tanke vil jeg tage med mig videre i livet!

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Stjernestoev skriver:

Jeg må sige at jeg også tænkte... "Aaaarh" igennem hele forløbet, men da hun fortalte det med broren osv. så gav det pludselig meget mere mening. Så ja det tror jeg på
Tror det var det afsnit der rørte mig mest, og det hun sagde med at ingen dør alene, osv. Den tanke vil jeg tage med mig videre i livet!

Ja lige præcis.. jeg har det på samme måde..
Jeg synes det var det bedste afsnit indtil videre..
Jeg kom også til at tænke meget over det med at dem vi har mistet er der til at tage imod og at ham broeren jo bare prøvede at vise at han jo stadig var der selvom han var død.. jeg synes bare både ibi og dem det handler om virker så oprigtige at jeg ikke tror det er fup..

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Neeej Hvor var det henne denne gang ?

Det var SÅ godt.. det var hos en familie med et kæmpe hus.. super flot i øvrigt som manden selv havde bygget.. hans bror var død i december 2010 og det viste sig at være ham.. men dervar SÅ meget i det.. du skulle prøve gå ind på viaplay og se det.. jeg synes det var så vildt..

Anmeld

21. oktober 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Det var SÅ godt.. det var hos en familie med et kæmpe hus.. super flot i øvrigt som manden selv havde bygget.. hans bror var død i december 2010 og det viste sig at være ham.. men dervar SÅ meget i det.. du skulle prøve gå ind på viaplay og se det.. jeg synes det var så vildt..

Har lige været derinde , men afsnittet er ikke derinde endnu

Anmeld

21. oktober 2011

Flødebollen

Hejsa!

Ja, jeg så det også og var ved at falde ned af sofaen flere gange. Turde ikke gå på toilet alene osv.

Min kæreste tror heller ikke på det. Han tror, det var manden selv, der åbnede og lukkede døren.

Jeg tror ikke på det, og har en mistanke om, at netop det mediem, de brugte denne gang, er ret respekteret.

Men føj, hvor var det creepy!

Anmeld

21. oktober 2011

Emily2012<3

Jeg ser det ikke og skal aldrig se eller hører det. 

Jeg har angst for sådan noget.. Jeg tror der er mere mellem himmel og jord. 

Og jeg håber aldrig jeg kommer til at "se" min mor.

Kan ligge søvnløs om natten hvis jeg hører en eller anden lyd. 

Så det program ser jeg ikke overhovedet.

Anmeld

21. oktober 2011

NNL

Øv, jeg faldt i søvn i reklamerne inden det startede

Men jeg tror fuldt og fast på de udsendelser, har selv haft nogle overnaturlige oplevelser, så hvorfor skulle det ikke passe? Og hvorfor vil folk vise sig på tv med de ting, hvis de ikke selv synes at noget er helt galt?? Jeg er solgt!!

Men må da vist lige lure genudsendelsen eller Viaplay...

Anmeld

21. oktober 2011

DreamChild

Jeg så det også, og syntes sku det var spookey. Og hold da kæft hvor var det vildt at Marion kunne være så præcis. Jeg syntes helt klart at det var det bedste afsnit indtil nu.

Jeg er selv skeptisk når det handler om ånder, men tror nu på at der er et eller andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.