Så I "ånderne vender tilbage" i onsdags??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

-Sigrid-

Med risiko for at få af vide at jeg er kedelig eller snæversynet; jeg melder mig på jeres kæresters side  Jeg tror virkelig ikke på sådan noget

Men hvis det gør jer glade så tror min kæreste rigtig meget på det, for han har ligget i ske med et spøgelse i thailand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Fru Nielsen

Jeg tror fuld og fast på sådan noget, og har selv oplevet det overnaturlige og opever det faktisk hver dag herhjemme....

Så desværre ikke det afsnit! Nogen der har et link til hvor det kan ses?

Knus

Anmeld

21. oktober 2011

annec

Den lykkelige skriver:

Jeg synes det var SÅ VILDT et afsnit..
Min kæreste tror ikke på det.. men synes simpelthen ikke de kan spille som de gør hvis det var aftalt..
Hvad synes i??

Vi tror på det. Men jeg syntes godt nok at det er lidt klamt

Anmeld

21. oktober 2011

Guldet

Jeg så også afsnittet og tror også på det..

Synes det er så spændende. men tror jeg ville blive bange hvis der skete mystiske tiing herhjemme..

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Mor- til pige skriver:

Jeg så også afsnittet og tror også på det..

Synes det er så spændende. men tror jeg ville blive bange hvis der skete mystiske tiing herhjemme..

Ja jeg har det på samme måde.. Vi snakker tit om et sjovt/underligt (men godt) at der ikke er noget herhjemme.. Huset er 110 år gammelt og har jo boet en del forskellige familier.. men ja har jo egentlig ikke noget med det at gøre.. nu kan man se i det afsnit.. det var jo nyt hus og broderen der fornylig var død.. Men er godt nok glad for det ikke er her.. selvom jeg har en lille håndfuld jeg da gerne ville "se" igen som desværre er døde.. men altså så kan jeg godt lige vente til jeg selv står af en dag

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

annec skriver:

Vi tror på det. Men jeg syntes godt nok at det er lidt klamt

Ja det kom godt nok tæt på med den familie!!!

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

-Sigrid- skriver:

Med risiko for at få af vide at jeg er kedelig eller snæversynet; jeg melder mig på jeres kæresters side  Jeg tror virkelig ikke på sådan noget

Men hvis det gør jer glade så tror min kæreste rigtig meget på det, for han har ligget i ske med et spøgelse i thailand 

Ha ha okey..  Men altså jeg synes bare e spiller usandsynlig godt hvis det er skuespil.. de virker så oprigtige...

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Fru Nielsen skriver:

Jeg tror fuld og fast på sådan noget, og har selv oplevet det overnaturlige og opever det faktisk hver dag herhjemme....

Så desværre ikke det afsnit! Nogen der har et link til hvor det kan ses?

Knus

Ej du skal helt sikkert se det her afsnit hvis du tror på sådan noget.. det var så godt!! Du kan se det på tv3 viaplay for 9 kr..  men måske det bliver genudsendt her en af dagene..

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

NNL skriver:

Øv, jeg faldt i søvn i reklamerne inden det startede

Men jeg tror fuldt og fast på de udsendelser, har selv haft nogle overnaturlige oplevelser, så hvorfor skulle det ikke passe? Og hvorfor vil folk vise sig på tv med de ting, hvis de ikke selv synes at noget er helt galt?? Jeg er solgt!!

Men må da vist lige lure genudsendelsen eller Viaplay...

Ja det skal du helt sikkert.. det var vildt godt og samtidig som det var scary var det og vildt fedt på en måde med de ting der skete..

Anmeld

21. oktober 2011

Den lykkelige

Kathepige skriver:

Hejsa!

Ja, jeg så det også og var ved at falde ned af sofaen flere gange. Turde ikke gå på toilet alene osv.

Min kæreste tror heller ikke på det. Han tror, det var manden selv, der åbnede og lukkede døren.

Jeg tror ikke på det, og har en mistanke om, at netop det mediem, de brugte denne gang, er ret respekteret.

Men føj, hvor var det creepy!

Ja har det ligesom dig!!
Tror også hun er vildt god!!!  kunne være sjovt om man kunne få sådn en ud i ens eget hus.. men de sikkert ikke til at betale for penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.