Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Hvor er det da bare stort... Casper og jeg har årsdag lige præcis i dag... 15 år har vi været sammen... Det er da rekorden thi hi... Ja ja håber da vi bliver gamle sammen.... Til februar 2013 har vi kobberbryllup... Hurra for kærligheden... Majbritt
Hvor er det da bare stort... Casper og jeg har årsdag lige præcis i dag... 15 år har vi været sammen... Det er da rekorden thi hi... Ja ja håber da vi bliver gamle sammen.... Til februar 2013 har vi kobberbryllup... Hurra for kærligheden... Majbritt
15år!!! hvad fandt i hinanden da i var 5? (tager du fra dit profil billed)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Hvor vildt...på den gode måde... stort tillykke
Hvor vildt...på den gode måde... stort tillykke
Ja det er helt VILDT - talte også mange gange om det nu kunne passe men den er god nok. Har sagt han snart skal skiftes ud , nu han nærmer sig de 40 ( ha ha )
lige et forsinket tillykke
Tillykke herfra også
Flodkilling skriver: 15år!!! hvad fandt i hinanden da i var 5? (tager du fra dit profil billed)
åååhhhh mit hjerte smelter... tusind tak...
bullerbassen skriver: Ja det er helt VILDT - talte også mange gange om det nu kunne passe men den er god nok. Har sagt han snart skal skiftes ud , nu han nærmer sig de 40 ( ha ha )
hi hi nej nej vi er for gode til at blive smidt ud... du ved man smider ikke guld på gaden
Camillee skriver: lige et forsinket tillykke
Mange tak...
annec skriver: Tillykke herfra også
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128