Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DortheSimonsen skriver: Hurraaaa, tillykke!Og hvor må det være stort, og fantastisk at have kærlighed til den samme mand, efter de år Det må jo være ægte kærlighed så
Hurraaaa, tillykke!Og hvor må det være stort, og fantastisk at have kærlighed til den samme mand, efter de år Det må jo være ægte kærlighed så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til 2, snart 3 skriver: ægte kærlighed tillykke
ægte kærlighed tillykke
muzen skriver: Stort tillykke, dejligt at læse sådan en tråd. bare jeg nogen siden når så langt en gang :-D
Stort tillykke, dejligt at læse sådan en tråd. bare jeg nogen siden når så langt en gang :-D
M&M's Mor skriver: Kæmpe tillykke med dagen til jer begge... dejligt at se der stadig er mange der holder sammen/har kærlighed til hinanden efter så mange år sammen i dagens danmark... Vi har selv været sammen i 12 år om 2 uger... føles slet ikke som om det er så længe siden vi fandt sammen...
Kæmpe tillykke med dagen til jer begge...
dejligt at se der stadig er mange der holder sammen/har kærlighed til hinanden efter så mange år sammen i dagens danmark...
Vi har selv været sammen i 12 år om 2 uger... føles slet ikke som om det er så længe siden vi fandt sammen...
Lisbeth1985 skriver:Hvor er det dejligt:-) Tillykke!!
benjamins'mor skriver:Stort tillykke! 15 år, det er flot!
Tillykke Er det noget i skal fejre? Vi fejre det kun hver 5 år, for vi har en tendens til at glemme det
twinboys skriver: Hvor er det da bare stort... Casper og jeg har årsdag lige præcis i dag... 15 år har vi været sammen... Det er da rekorden thi hi... Ja ja håber da vi bliver gamle sammen.... Til februar 2013 har vi kobberbryllup... Hurra for kærligheden... Majbritt
Hvor er det da bare stort... Casper og jeg har årsdag lige præcis i dag... 15 år har vi været sammen... Det er da rekorden thi hi... Ja ja håber da vi bliver gamle sammen.... Til februar 2013 har vi kobberbryllup... Hurra for kærligheden... Majbritt
TILLYKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128