Hvor er det stort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
37 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

twinboys

Hvor er det da bare stort... Casper og jeg har årsdag lige præcis i dag... 15 år har vi været sammen... Det er da rekorden thi hi... Ja ja håber da vi bliver gamle sammen.... Til februar 2013 har vi kobberbryllup... Hurra for kærligheden... Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

MelikkazMoar

twinboys skriver:

Hvor er det da bare stort... Casper og jeg har årsdag lige præcis i dag... 15 år har vi været sammen... Det er da rekorden thi hi... Ja ja håber da vi bliver gamle sammen.... Til februar 2013 har vi kobberbryllup... Hurra for kærligheden... Majbritt

Tillykke

Anmeld

19. oktober 2011

twinboys

MelikkazMoar skriver:

Tillykke

Takker

Anmeld

19. oktober 2011

lailamik

twinboys skriver:

Wow, misunder jer faktiskt  Tillykke med års dagen 

Anmeld

19. oktober 2011

DortheSimonsen

Hurraaaa, tillykke!
Og hvor må det være stort, og fantastisk at have kærlighed til den samme mand, efter de år
Det må jo være ægte kærlighed så  

Anmeld

19. oktober 2011

TaAsJu

ægte kærlighed tillykke

Anmeld

20. oktober 2011

muzen

Stort tillykke, dejligt at læse sådan en tråd. bare jeg nogen siden når så langt en gang :-D

Anmeld

20. oktober 2011

M&M's Mor

Kæmpe tillykke med dagen til jer begge...

dejligt at se der stadig er mange der holder sammen/har kærlighed til hinanden efter så mange år sammen i dagens danmark...

Vi har selv været sammen i 12 år om 2 uger... føles slet ikke som om det er så længe siden vi fandt sammen...

Anmeld

20. oktober 2011

twinboys

lailamik skriver:

Tusind tak folk synes også det er helt vildt når man tænker på hvor mange der bliver skilt i dagens Danmark

Anmeld

20. oktober 2011

twinboys

lailamik skriver:

Tusind tak folk synes også det er helt vildt når man tænker på hvor mange der bliver skilt i dagens Danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.