Flyvning og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Malene76

Hej de damer...

Er der nogen af jer der har fløjet i jeres graviditeter? For mit vedkommende kommer det til at dreje sig om ca 5 kvarters flyvning til London torsdag og retur igen søndag. Jeg vil på det tidspunkt være i uge 32. Flyselskabet skal bare have en lægeerklæring, så er det ok.

Hvad er jeres erfaringer?

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

henh01

jeg fløj da jeg var et par og 20 uger henne og der var ingen problemer.

Anmeld

20. oktober 2011

betjenten

Malene76 skriver:

Hej de damer...

Er der nogen af jer der har fløjet i jeres graviditeter? For mit vedkommende kommer det til at dreje sig om ca 5 kvarters flyvning til London torsdag og retur igen søndag. Jeg vil på det tidspunkt være i uge 32. Flyselskabet skal bare have en lægeerklæring, så er det ok.

MVH Malene

Jeg har i begge mine graviditeter fløjet i uge 28... Og der har ingen problemer været   Det har været flyvninger på 4 timer, så mon ikke det går med en tur til London...

Jeg skulle bare have en kopi af min vandrejournal med

Anmeld

20. oktober 2011

Malene76

henh01 skriver:

jeg fløj da jeg var et par og 20 uger henne og der var ingen problemer.

Tak for svar.

MVH Malene

Anmeld

20. oktober 2011

Malene76

betjenten skriver:

Jeg har i begge mine graviditeter fløjet i uge 28... Og der har ingen problemer været   Det har været flyvninger på 4 timer, så mon ikke det går med en tur til London...

Jeg skulle bare have en kopi af min vandrejournal med

Ok. Tak for svar. Skal lige have tjekket ud hvad de forlanger fra flyselskabets side af.

MVH Malene

Anmeld

20. oktober 2011

afrobabies

Malene76 skriver:

Hej de damer...

MVH Malene

Jeg var på Costa Del Sol i uge 32, mener at rejsebureauet skulle have en kopi af min vandrejournal, men ellers intet, jeg måtte bare ikke sidde ved en nødudgang

Anmeld

20. oktober 2011

Jonna1979

Malene76 skriver:

Hej de damer...

MVH Malene

på med et par støttestrømper så skal det nok køre på skinner

Anmeld

20. oktober 2011

Malene76

Jonna1979 skriver:

på med et par støttestrømper så skal det nok køre på skinner

Tak for råd.

MVH Malene

Anmeld

20. oktober 2011

Malene76

afrobabies skriver:

Jeg var på Costa Del Sol i uge 32, mener at rejsebureauet skulle have en kopi af min vandrejournal, men ellers intet, jeg måtte bare ikke sidde ved en nødudgang

Ok.. Det lyder jo ikke så slemt med de krav... TAk for svar.

MVH Malene

Anmeld

20. oktober 2011

afrobabies

Malene76 skriver:

Ok.. Det lyder jo ikke så slemt med de krav... TAk for svar.

MVH Malene

Var så lidt, det er godt nok 3 år siden, men man kan jo altid tjekke det selskab du skal flyve med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.