Frøken J. skriver:
Puha søde, det lyder virkelig hårdt! Og så lyder det skræmmende meget som nøjagtig det vi står i her. Med samtlige problemer og hvordan du har løst dem. Med udmalkning, så suttebrik osv. Så du kan bare skrive, hvis du har brug for en snak!
Jeg vil også sige, at du skal ligge hende til ofte for at øge produktionen. Frygter at komme til at stå i det samme her. Har været et mælkemonster med mælk over det hele, men to gange i dag har hun tømt hele det ene bryst, så jeg måtte skifte side, så er pludselig nervøs for, om hun er ved at overhale mælkeproduktionen.
Bare rolig

ja det kan jeg sagtens sige, jeg er jo kommet ud på den anden side, af den, ja undskyld mit franske, helvedes ammestart

Nu er din datter stadig meget ny og din mælkeproduktion/amning er ikke fuldt etableret endnu

og det kan godt være at hun har
Jeg ved godt alle de frustrationer, der hører med! Jeg selv var grædefærdig og så tæt på at pakke mine bryster sammen og gå over til MME, fordi jeg var sikker på at lille Emil slet ikke fik nok mad (han tog så 200 g på, på lige godt 4 døgn

)
Men man er så usikker i starten!
Og det med at du har måtte skifte side er helt normalt

Det måtte jeg også gøre en overgang, nu nøjes han bare med et bryst ad gangen
Anmeld