Jeg Syntes simpelthen at det er ved at være træls nu, at så snart vi har løst ét problem - så opstår der da bare et nyt!
Jeg trænger vildt meget til at det bare går godt et par dage, ikke bare et par timer! ÆV!
Vores datter Milja er 20 dage gammel, vi kom meget hurtigt hjem fra hospitalet og fik ingen ammevejledning, men det gik nu ok de første dage alligevel selvom hun selfølgelig skreg og var sulten.
Da så mælken endelig løb til ville/kunne hun pludselig ikke tage ordenligt fat og fik derfor jo stadig ingen mad! - og jeg var ved at sprænges af mælk, nej det gjorde ondt!
Nå vi fik efter samråd med sundhedsplejesken fat i en "malkemaskine" og jeg malkede så ud til hende - Nu kører det syntes vi.... men ak nej
Hun spiste og spiste og spiste og fik derfor jo ondt i maven - og hun skreg og skreg! - Samme dag vi havde regnet ud hvad der var galt skulle vi til høre-screening på Skejby
Sygeplejesken der udførte screeningen, kunne nogle amme-tricks og de virkede! Nu kunne jeg amme hende med suttebrik! - jubiii.... men glæden var kort
Hun fik vildt meget luft i maven! - og hun skreg og skreg og det gjorde bare SÅ ondt på hende. Vi prøvede ALT! det tog 3 døgn før vi fandt mycolin dråber, som redede os og hende fra den onde luft i maven! - NU må alt da være godt og iorden
JA i omkring 4 timer! - Jeg prøver at malke ud for at have så Nick kan give hende mad i nat - men jeg har næsten ingen mælk! For hele hulen helvede! - Det har vi så ingen løsning på endnu
Forhåbentlig kommer det igen hurtigt!
Så nu sidder jeg her og små tuder og syntes det hele er træls og uretfærdigt!
Trænger vidst bare til lidt opmuntring og måske et par gode råd til løsning af sidst omtalte problem

Line
Anmeld