Hvad dælen skal bebsen have på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

MetteMe

Skønne Jønne skriver:

Jeg har faktisk slet ikke købt nogle dragter med fødder... hmm...

og har så også hørt at de små har svært ved at holde strømper oppe... Men jeg har købt et par sutsko som jeg jo tænker han kan bruge også...

Men så kan en heldragt være nok? ingen body inden under???

Det er nok igen en smagsag eller et spåørgsmål om at prøve sig frem

De dragter vi har haft med fødder har vi måtte klippe over så de små fusser kunne komme ud. Han lå nemlig som en lille frø med benene oppe og når så ville strække dem igen kunne han ikke få dem ud i fødderne (håber det giver mening...) Så her er dragter UDEN fødder et hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

DitteMarie

Felix we fra november - og også et af de der varme børn, hjemme havde langærmet body og bløde tullebukser- og strømper fra Ida T- de bliver på babys fødder  Jeg havde to bløde tæpper til ham fra gaia og ko, som han havde over sig når han lå i lift eller på sofaen. I barnevognen havde han bomulds rib strømpebukser, de klør ikke og en langærmet body og en strikket helddragt i kraftig uld, hue og handsker. Om natten brugte vi (-og det gør vi stadig) heldragter uden fødder, da han ofte fik benene rodet op under sig i dragter med fødder og blev så gal, når han så ikke kunne strækker benene ud igen- bette pus. Han sover uden body, ellers bliver han for varm. Held og lykke med jeres vinter babyer- forresten anbefalder man ikke at børn under 6 måneder sover ude, hvis der er 10 frostgrader eller mere

Anmeld

19. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Skønne Jønne skriver:

Hej alle jer mødre

Jeg har termin d. 17. januar - lige midt i den kolde vinter, og tænker meget over hvor meget tøj Lillemanden skal have på?

Han er jo mest indenfor, og får selvfølgelig overtøj på når han skal til og fra bil osv.

Så spørgsmålet går mere på det daglige tøj? Skal han have strømpebukser inden under sine bukser/heldragt?

Jeg tænker at han skal have en kortærmet body inderst, så en heldragt eller en langærmet body og bukser. Men skal han have strømpebukser på også? Indenfor er der jo lige så varmt som altid, men jeg er sQ sådan i tvivl!!!

og hvad når han skal ud og trille/sove i barnevognen? hvor meget skal han så have på under dynen??

Håber der er nogle kloge hoveder

Hey

Karla er fra den 26. feb. Hun havde for det meste en kort ærmet body og heldragt på med lange ærmer, eller langærmet body med "overalls" over (med fødder) eller blot en langærmet body og små bukser. Hun lå jo meget af tiden viklet ind, som en isvaffel , i dynen, enten i armene eller i liften. Min venindes, som også er fra vintermånederne, havde konsekvent en lang ærmet body og strømpebukser på...-det fungerede bedst, især for faren

Men ro på, det giver helt sig selv.

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.