Hvad dælen skal bebsen have på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

mor2011_

Jeg vil ikke anbefale strømperbukser til en nyfødt det er værre noget at få på og så ikke særlig behagelig at have på for en lille baby en bidt bukser ok strømper samt noget med langt arm over er nok det er jo ikke kold hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

lycly

Jeg giver min datter fleecedragt på nu her, når hun ligger i barnevognen. Og så har min mor strikket én kørepose af uld som hun kan ligge i når det bliver rigtig koldt. Og så én hue, fordi deres øregange er sarte og så husk at de skal have uld på fra september-april . Alle månederne med r

Anmeld

19. oktober 2011

Skønne Jønne

LunaLykke skriver:

Jeg giver min datter fleecedragt på nu her, når hun ligger i barnevognen. Og så har min mor strikket én kørepose af uld som hun kan ligge i når det bliver rigtig koldt. Og så én hue, fordi deres øregange er sarte og så husk at de skal have uld på fra september-april . Alle månederne med r

Jeg tænker også meget over det med uld... Men er det så vigtigt for en nyfødt der jo ikke render rundt udenfor??? men er inde hvor temperaturen er fin...

Anmeld

19. oktober 2011

raca

Skønne Jønne skriver:

Jeg har faktisk slet ikke købt nogle dragter med fødder... hmm...

og har så også hørt at de små har svært ved at holde strømper oppe... Men jeg har købt et par sutsko som jeg jo tænker han kan bruge også...

Men så kan en heldragt være nok? ingen body inden under???

jeg brugte uldboddy som undertøj. så det havde de altid på

Anmeld

19. oktober 2011

lycly

Skønne Jønne skriver:

Jeg tænker også meget over det med uld... Men er det så vigtigt for en nyfødt der jo ikke render rundt udenfor??? men er inde hvor temperaturen er fin...

Nej, jeg ville kun give én nyfødt uld på når man skal ud. For man kan jo risikere at man skal tage dem op midt i det hele. Men derhjemme ville jeg bare give ham/hende body og strømpebukser på. Man skal heller ikke give én nyfødt for mange lag på, for det krøller bare op, hver gang man løfter dem op men en fleecedragt er rigtig god (og de er SÅ nuser i dem) og så sparkedragter med fødder om natten

Anmeld

19. oktober 2011

Skønne Jønne

LunaLykke skriver:

Nej, jeg ville kun give én nyfødt uld på når man skal ud. For man kan jo risikere at man skal tage dem op midt i det hele. Men derhjemme ville jeg bare give ham/hende body og strømpebukser på. Man skal heller ikke give én nyfødt for mange lag på, for det krøller bare op, hver gang man løfter dem op men en fleecedragt er rigtig god (og de er SÅ nuser i dem) og så sparkedragter med fødder om natten

Det lyder fornuftigt Vi har købt en dejlig blød flyverdragt som jeg håber er nok, evt. med dyne i bilen osv... Men tror også vi skal have fat i en fleecedragt - farmanden synes bare at de er grimme... Men jeg elsker dem - specielt med ører (som flyverdragten også har)

Anmeld

19. oktober 2011

lycly

Skønne Jønne skriver:

Det lyder fornuftigt Vi har købt en dejlig blød flyverdragt som jeg håber er nok, evt. med dyne i bilen osv... Men tror også vi skal have fat i en fleecedragt - farmanden synes bare at de er grimme... Men jeg elsker dem - specielt med ører (som flyverdragten også har)

Vi har én med ører og fødder til vores datter, og hun er SÅ cute men én flyverdragt er også hel fint, det var mere fordi at de tit er dyrere end fleece , og det er mange penge at bruge når de vokser så hurtigt men når I har én, så kan den sagtens bruges, og så bare én dundyne over

Anmeld

19. oktober 2011

Clisolka

Jeg har Isabella fra oktober sidste år, og det første lange stykke tid brugte vi heldragter til hende med en langærmet body indenunder. I barnevognen fik hun kun en fleecedragt på under dynen, for hun er et maaaajet varmt barn (+ selvfølgelig elefanthue, vanter og nogle sutsko)  Først da hun var et par uger gammel begyndte vi med langærmede bodyer og bukser, haha det er et værre roderi. Om natten sov hun imellem os de første 3 måneder, så der havde hun en kortærmet body på. 

Men mærk jer frem i nakken, det bedste råd jeg fik - men lidt svært indtil man lige har luret det af 

Anmeld

19. oktober 2011

Skønne Jønne

Babymor2010 skriver:

Jeg har Isabella fra oktober sidste år, og det første lange stykke tid brugte vi heldragter til hende med en langærmet body indenunder. I barnevognen fik hun kun en fleecedragt på under dynen, for hun er et maaaajet varmt barn (+ selvfølgelig elefanthue, vanter og nogle sutsko)  Først da hun var et par uger gammel begyndte vi med langærmede bodyer og bukser, haha det er et værre roderi. Om natten sov hun imellem os de første 3 måneder, så der havde hun en kortærmet body på. 

Men mærk jer frem i nakken, det bedste råd jeg fik - men lidt svært indtil man lige har luret det af 

Der er nok ikke andet for end at vi må prøve os frem

Anmeld

19. oktober 2011

Clisolka

Skønne Jønne skriver:

Der er nok ikke andet for end at vi må prøve os frem

Ja, i skal nok finde ud af det  Det kommer jo også meget an på om i får et varmt barn eller et mindre varmt barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.