Er nys :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

baby012

Hun skal hedde -

Emma Sofia Lahn Sloth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Corn

vi har ikke haft navnet klar nogen af gangene, men det endte med Andreas foerste gang, anden gang var en helt klar Anton og tredje gang ville de store bestemme og valgte Aslan, selvom vi ikke ville have et A-navn.

Vi har,ellers snakket Bertil, Astrid, Arthur, Carl, Alfred, luna, ida og andre... men vi har aabenbart noget med A

Anmeld

19. oktober 2011

Mikkel's mor <3

uhh ja glæder mig også bare vidt til næste gang..
savner min mave..
vi har en Mikkel fra dec 10.
og vi har valgt navne til de næste 3, vi satser på en dreng mere og 2 piger..
Joshua, Malou/Mynthe og Julie..

Anmeld

19. oktober 2011

twinny

vi har lige valgt

Gabriel og Celino til vores drenge...

Hvis det blev piger ville jeg gerne have Athena og Paya...

Anmeld

19. oktober 2011

Clisolka

Uha jaa... Vi havde mange navne oppe, men vi valgte Isabella  Drengenavne kunne vi ikke finde ud af, men vi havde mange fremme. Hvis der kommer en til, så bliver det en Rebecca, Sebastian eller Alexander 

Lige pt. er Isabella 1 år om 11 dage, så vi skal lige nyde hende lidt endnu 

Anmeld

19. oktober 2011

Krussedulle

Babyklar skriver:

hej Ladys' sidder her og kigger billeder fra den gang jeg var gravid, og må da indrømme at jeg savner den søde vente tid , hvor man finder ting, navne osv osv til den lille spir der vokser hihi ..  men der går lige nogen år før vi skal igennem det igen  men ville derfor spørg jer kommende forældre .. hva skal jeres lille spir hedde ? synes det er sådan en hygge tid, når man skal finde det heeelt rigtige navn hihi

ih hvor jeg også bare elsker den tid som gravid.. vi har i forvejen en Noah og en Storm og vores næste lille bandit bliver en Sylvester

Anmeld

20. oktober 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

Hvis vi får en pige næste gang, så skal hun hedde Nora  Vi synes bare desværre, at det er lidt sværere med drengenavne

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Det hed min JM  .. det er et sødt navn .. heh synes der er mange der synes drenge navne er svære at finde..  hih..

Anmeld

20. oktober 2011

Moar2011

Krussedulle skriver:

ih hvor jeg også bare elsker den tid som gravid.. vi har i forvejen en Noah og en Storm og vores næste lille bandit bliver en Sylvester

fantastiske navne i har til ungerne  elsker os bare det at være gravid, savner det

Anmeld

20. oktober 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

vi har lige valgt

Gabriel og Celino til vores drenge...

Hvis det blev piger ville jeg gerne have Athena og Paya...

ihh tillykke med dem skønne navne ..

Anmeld

20. oktober 2011

MortilCilas

Finder jeg manden i mit liv, er de her på min liste

Drenge
Liam
Leon (hedder min far)

Pige
Simone
Celie
Luca/Luka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.