Babyklar skriver:
hej Ladys'
sidder her og kigger billeder fra den gang jeg var gravid, og må da indrømme at jeg savner den søde vente tid
, hvor man finder ting, navne osv osv til den lille spir der vokser hihi .. men der går lige nogen år før vi skal igennem det igen
men ville derfor spørg jer kommende forældre .. hva skal jeres lille spir hedde ? synes det er sådan en hygge tid, når man skal finde det heeelt rigtige navn hihi 
Ja, ventetiden er helt fantastisk 
Jeg er sikker på jeg kommer til at tænke tilbage på den skønne tid, så nyder bare graviditeten aaaaalt hvad jeg kan
hehe..Og jeg er sikker på, jeg ikke kan stoppe med navnesnakken igen.. For så skal der jo findes forslag til den næste, hvor lang tid der så end går for den lille spire dukker op xD
Lige nu glæder jeg mig bare vildt til at min lille blæresparker vokser sig større, og endnu mere til at se den lille 
Vi er begge blevet meget forelsket i navnet Avelon hvis det er en dreng, og Aurora hvis det bliver en pige
Og ellers så er navne som Luna, Sara, Emma, Aron, Lysander, Tommy og Alexander på tale..
Men nu må vi se, vi vil ikke sætte os fast på et navn før vi har den lille i vores arme 
Anmeld