Er nys :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Babyklar skriver:

hej Ladys' sidder her og kigger billeder fra den gang jeg var gravid, og må da indrømme at jeg savner den søde vente tid , hvor man finder ting, navne osv osv til den lille spir der vokser hihi ..  men der går lige nogen år før vi skal igennem det igen  men ville derfor spørg jer kommende forældre .. hva skal jeres lille spir hedde ? synes det er sådan en hygge tid, når man skal finde det heeelt rigtige navn hihi

vores lille trold skal hede Carl-Emil  

han kan bare ikke hede andet i vores verden

men ja er fantastisk tid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Henriette Aaby

Babyklar skriver:

ja det er så skøn en tid - det er tiden selvfølgelig os bagefter

Jeps Og det bliver bare bedre og bedre. Jeg er helt tosset med at være min datter, på knap 3, 's mor

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

Henriette Aaby skriver:

Jeps Og det bliver bare bedre og bedre. Jeg er helt tosset med at være min datter, på knap 3, 's mor

jaah lige præcis

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

Höör skriver:

vores lille trold skal hede Carl-Emil  

han kan bare ikke hede andet i vores verden

men ja er fantastisk tid  

en følels havde vi os da jeg ventet storm der var heller ingen tivil..

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

Kvist skriver:

Ja Storm er fantastisk, min kæreste er desværre bare ikke så meget for det.. Men måske han er klar på at få en Storm når han er blevet et par år ældre

Silje er også et utroligt lækkert navn, skrev det lige på min liste den anden dag

her var det manden der forsolg det - og jeg var forelsket i det på sekundet hihi  .. der er mange skønne navne -. men da jeg var gravid fandt vi hurtig navne til begge køn og Loke er kommet efterfølgende ..

Anmeld

19. oktober 2011

lhn89

Hvis vi får en pige næste gang, så skal hun hedde Nora  Vi synes bare desværre, at det er lidt sværere med drengenavne

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

19. oktober 2011

Giraffen

Babyklar skriver:

hej Ladys' sidder her og kigger billeder fra den gang jeg var gravid, og må da indrømme at jeg savner den søde vente tid , hvor man finder ting, navne osv osv til den lille spir der vokser hihi ..  men der går lige nogen år før vi skal igennem det igen  men ville derfor spørg jer kommende forældre .. hva skal jeres lille spir hedde ? synes det er sådan en hygge tid, når man skal finde det heeelt rigtige navn hihi

vi skulle gerne finde ud af det om 15 dage blir det en dreng blir det nok en Lukas og blir det en pige blir det en Nina, opkaldt efter min fantastiske (og 7-9-13 stadig i live) farmor 

Anmeld

19. oktober 2011

Drømme

Babyklar skriver:

Ja, ventetiden er helt fantastisk

Jeg er sikker på jeg kommer til at tænke tilbage på den skønne tid, så nyder bare graviditeten aaaaalt hvad jeg kan hehe..Og jeg er sikker på, jeg ikke kan stoppe med navnesnakken igen.. For så skal der jo findes forslag til den næste, hvor lang tid der så end går for den lille spire dukker op xD

Lige nu glæder jeg mig bare vildt til at min lille blæresparker vokser sig større, og endnu mere til at se den lille

Vi er begge blevet meget forelsket i navnet Avelon hvis det er en dreng, og Aurora hvis det bliver en pige Og ellers så er navne som Luna, Sara, Emma, Aron, Lysander, Tommy og Alexander på tale.. 

Men nu må vi se, vi vil ikke sætte os fast på et navn før vi har den lille i vores arme

Anmeld

19. oktober 2011

LouiseRH

Vi ved ikke hvad vi venter endnu, men vi vil kalde vores pige Isabella og hvis det bliver en dreng skal han hedde Lucas/Lukas (vi er ikke helt enige om stavemåden )

Anmeld

19. oktober 2011

Koen.

Får vi en pige igen denne gang skal hun hedde Lina sofia og en dreng ved vi endnu ikke vi har en Lærke Sofia i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.