Er nys :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. oktober 2011

Moar2011

hej Ladys' sidder her og kigger billeder fra den gang jeg var gravid, og må da indrømme at jeg savner den søde vente tid , hvor man finder ting, navne osv osv til den lille spir der vokser hihi ..  men der går lige nogen år før vi skal igennem det igen  men ville derfor spørg jer kommende forældre .. hva skal jeres lille spir hedde ? synes det er sådan en hygge tid, når man skal finde det heeelt rigtige navn hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

L.J.L

Babyklar skriver:

hej Ladys' sidder her og kigger billeder fra den gang jeg var gravid, og må da indrømme at jeg savner den søde vente tid , hvor man finder ting, navne osv osv til den lille spir der vokser hihi ..  men der går lige nogen år før vi skal igennem det igen  men ville derfor spørg jer kommende forældre .. hva skal jeres lille spir hedde ? synes det er sådan en hygge tid, når man skal finde det heeelt rigtige navn hihi

Hvis den næste vi skal have bliver en pige har vi talt om Martha. Men intet er sikkert endnu. Drengenavne har vi ikke nogen af.

Anmeld

19. oktober 2011

L.J.L

L.J.L skriver:

Hvis den næste vi skal have bliver en pige har vi talt om Martha. Men intet er sikkert endnu. Drengenavne har vi ikke nogen af.

hov og jeg er altså ikke kommende forældre, men mor til en Lauritz

Anmeld

19. oktober 2011

Henriette Aaby

Hej

Vi kender ikke kønnet, det finder vi ud af den dag bebs kommer

Men hvis der kommer en pige mere, skal hun nok hedde Laura. Men hvis det er en lillebror der dukker op, er vi lidt i tvivl. Måske en lille Emil

Og du har ret det er en skøn tid

Mange hilsner

Henriette 31+3

Anmeld

19. oktober 2011

Muhmi

Hvis vi får en pige en dag skal hun hedde Jhasmin og den næste dreng er vi ikke enige om... Birk og August er kommet på tale, men jeg er også vild med navnet Rasmus Så hvis det bliver til tre drenge mere og evt. en pige så er det navnene

Og ja, jeg er kommende forældre (igen)... Bare ikke lige nu

Anmeld

19. oktober 2011

Kvist

Babyklar skriver:

Ja der går nok også lige et par år her inden vi skal i gang med nummer 2, Albert runder snart de 11 måneder, så han skal da lige være lidt ældre inden han skal være storebror..

Men derfor kan man jo godt gå og finde fine navne..

Hvis vi får en dreng mere er jeg helt vild med Storm eller Villads..

Pigenavne er jeg lidt blank med, men har faktisk også givet Martha en tanke, det hedder min farmor nemlig

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

L.J.L skriver:

hov og jeg er altså ikke kommende forældre, men mor til en Lauritz

det helt iorden - er selv mor til en storm - og vi håber selvfølgelig på en pige næste gang som så ska hedde silje

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

Kvist skriver:

Ja der går nok også lige et par år her inden vi skal i gang med nummer 2, Albert runder snart de 11 måneder, så han skal da lige være lidt ældre inden han skal være storebror..

Men derfor kan man jo godt gå og finde fine navne..

Hvis vi får en dreng mere er jeg helt vild med Storm eller Villads..

Pigenavne er jeg lidt blank med, men har faktisk også givet Martha en tanke, det hedder min farmor nemlig

storm er et fantastisk navn  det hedder min søn !  vi har snakket om en silje eller en Loke næste gang - men storm ska lige være et par år

Anmeld

19. oktober 2011

Moar2011

Henriette Aaby skriver:

Hej

Vi kender ikke kønnet, det finder vi ud af den dag bebs kommer

Men hvis der kommer en pige mere, skal hun nok hedde Laura. Men hvis det er en lillebror der dukker op, er vi lidt i tvivl. Måske en lille Emil

Og du har ret det er en skøn tid

Mange hilsner

Henriette 31+3

ja det er så skøn en tid - det er tiden selvfølgelig os bagefter

Anmeld

19. oktober 2011

Kvist

Babyklar skriver:

storm er et fantastisk navn  det hedder min søn !  vi har snakket om en silje eller en Loke næste gang - men storm ska lige være et par år

Ja Storm er fantastisk, min kæreste er desværre bare ikke så meget for det.. Men måske han er klar på at få en Storm når han er blevet et par år ældre

Silje er også et utroligt lækkert navn, skrev det lige på min liste den anden dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.