et stort tak og blandede spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Lotus86

Valdemar fik sutten da ham var 2 dage gammel, var lidt "bange" for hvad min sp ville sige fordi de jo netop siger man skal vente en tre ugers tid, men hun syntes det var helt fint, hvis det var hans behov, så skulle han da have den, og det har på ingen måde påvirket amningen. Snakkede med min læge om det, og i hans 50 årige lange lægekarriere, har han aldrig nogensinde hørt om nogle babyer der har haft problemer med at blive ammet, bare fordi de har fået sutten hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Lotus86

Nå så først efter at jeg havde svaret, at hun har fået sutten, så kan du jo ikke bruge mit svar til meget men dejligt hun ville tage sutten, det er altså en fantastisk opfindelse

Anmeld

20. oktober 2011

Mor Christa

Frøken J. skriver:

Har også fået købt nogle fryseegnede flasker og har allerede smidt de første 150 ml i fryseren Det er en god ting!

Vi prøvede sut her til aften og hun tog den det sekund den kom i munden. Vidundermiddel! Hun faldt til ro med det samme. Hun har så stort et suttebehov!

åh, det var godt at høre, at hun gerne ville ha' den !!! det kan være svært med et barn, som har et stort suttebehov!! især når man ammere. Jeg havde tendens til at give min bryst hele tiden i starten nemlig. INdtil han tog sutten !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.