Først vil jeg gerne sige tusind tak for al den hjælp i har givet mig den sidste tid. Synes virkelig, at i er guld værd, og jeg var lost uden baby.dk! Dernæst vil jeg undskylde jeg ikke får givet individuelle svar i mine debatter, men jeg kan simpelthen ikke nå det! Der er godt gang i Rose, så hun tager al tiden. Håber i har forståelse og ved, at det ikke skyldes utaknemmelighed.
Dernæst har jeg et par spørgsmål. Hvornår begyndte i med sut? Overvejer at give Rose sut, fordi hun har et voldsomt suttebehov. Tit når hun vil til brystet er hun næsten lige blevet ammet og vil egentlig bare sutte et par minutter som hygge og trøst.
Dernæst, hvornår tilpasser mælken sig barnets behov? Jeg har SÅ meget mælk! Jeg er nødt til at tage toppen og malke ud før hun kommer til brystet, ellers kommer der for meget, og det kan hun ikke styre. Men seriøst. Igår skulle jeg tage toppen på højre bryst. malkede 60 Ml ud på 3 minutter ved håndkraft og det var jo kun toppen! Hun har svært ved at spise hos mig, fordi der er så meget mælk, så hun hopper af og på brystet igen og igen og sluger så en masse luft = mavepine. Hvad kan jeg gøre?
På forhånd tak og beklager manglende individuelle svar :-)
Anmeld