Anonym skriver:
Hvad lavdede du sammen med din kæreste da i lige havde mødt hinanden og hvad laver I sammen nu?
vi så meget MEGET MEGET simpsons, og spiste MANGE MANGE MANGE påizzaer og drak MEGET MEGET MEGET Cola.. tog i byen rigtig meget, og hyggede RIGTIG meget på sofaen og sov rigtig længe og gik tit i biffen..
nu går kæresten meget på arbejde. jeg er på barsel. vi når ikke altid at lave så meget sammen. og vi har sjældent mega meget overskud til hinanden hver dag og sidder tit for os selv et par timer indimellem for at få lidt "ensomhed" når man har været på hele dagen med baby og arbejde og tøjvask osv.. men vi elsker hinanden højere og om aftenen når vi går i seng så nusser vi og hyggesnakker lidt og fortæller hinanden om hver vores dag og hvor meget vi hver især betyder for hinanden..
og i weekenden skal min venninde passe villads fra lørdag til søndag eftermiddag og så skal vi i biografen for første gang i næsten et helt år.. sidst vi var i biffen var på min fødselsdag 1 december sidste år, mens jeg var gravid... så det glæder jeg mig RIGTIG MEGET TIL 
vi sørger for at tale sammen og vi sørger for at give hinanden plads. og vi løser de praktiske ting i fællesskab og vi har faktisk et rigtig godt forhold, og jeg kunne ikke være lykkeligere... eller jo. det bliver jeg den dag han falder på knæ og vi så gifter os..

Anmeld