Hvad laver du og din kæreste sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

chael

Anonym skriver:

Hvad lavdede du sammen med din kæreste da i lige havde mødt hinanden og hvad laver I sammen nu?

Vi gik i byen og festede. Tog ud og spiste og hyggede os. Forkælede os selv med lækre ting osv. Vi havde kun hinanden at tænke på.

Men nu er vi en familie med 3 børn. Og nu er der ikke så meget tid på samme måde.

Pengene går til ungerne

Vi kan godt lide at se en god film. Eller gå ture med ungerne.

Derud over så har manden en poker klubmed vennerne, jeg gidder ikke ud mere, som før jeg fik børn. Det gidder manden heller ikke, men poker med vennerne, det gidder han gerne

så her er der sket mange forandringer.

Kan ærlig talt ikke huske hvordan det vat inden vi fik børn

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Mor Christa

Vi var rigtig meget i byen og passede vores venner hver især. Så havde vi MEGET sex!! Hver dag tror jeg. Nogle gange flere gange om dagen.. det har vi ikke længere, nu har vi sex 1-2 gange på en uge, eller når overskudet er til det.
Vi gik laaaange ture med hans hund, og snakkede om vores fortid. vi snakkede altid meget sammen og lyttede på historier fra hinandens vilde byliv Nu går vi ikke så meget ture længere - det hele er blevet lidt mere praktisk, efter vi har fået en søn..
Men vi har det stadig godt sammen. Vi besøger tit min familie i weekenderne, ellers så slapper vi bare af. Spiller brætspil nogle gange.
Men for det meste sørger vi for at hygge rigtig meget om vores søn

Anmeld

19. oktober 2011

henh01

Vi er begge nogen der godt kan lide at komme ud - så vi tager ofte i center, ud at spiser, i bio osv.. Det gør vi stadig alle de ting - både med og uden børn

Nu har vi ikke de store muligheder for pasning, men jeg håber på at vi snart kan komme på en weekendstur uden børn, det trænger vi til.

I dagligdagen sidder vi ofte og ser tv, film, spiller lidt spil, sidder med hver vores com i sofaen eller snakker.. Vi kører også ofte ture, og elsker at opleve ting. Jeg kan også hurtigt få nok af at lave det samme (læs lave ingenting) og reagerer lidt ligesom din kæreste gjorde i aftes. Men så forsøger jeg at lave det lidt ekstra hyggeligt med stearinlys, lækker mad og ren hygge, det plejer at hjælpe på humøret og trængen til at komme UD når nu ungerne sover og muligheden ikke er der.

Anmeld

19. oktober 2011

henh01

nå ja, forresten, hvad er det der sex I alle snakker om  

Anmeld

19. oktober 2011

Lone Jakobsen

uh dengang var det lange gåture om aftenen, gode middage, biografture og hygge aftner på sofaen med alle vores sammenbragte børn.

nu er det mere hygge over et glas vin, en god film på tv en tur ud i det grønne med vores børn, eller bare fred og ro mens vi begge sidder med en god bog. vi arbejder begge meget, og når der er ro om aftenen har vi ikke altid behov for at lave noget sammen. det er nok at den anden bare er i rummet

Anmeld

19. oktober 2011

1012lmp

Nu har mig og min kæreste "kun" været sammen i lidt over 8 mdr... Så vi laver stadig meget det sammen... Til hverdag når børnene er her laver vi jo bare dagligdags ting, og når de så sover plejer rutinene at være at hoppe i bad sammen også ind på sofaen til en god film ellers ligger vi bare og snakker.

I weekenderne besøger vi venner og familie... Og ellers bare plejer hinanden...

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym

(Jeg er ikke TS)

"Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen." - dette citat gælder vel også i parforhold.

Jeg tror tit folk har en forventning om at man holdet parforholdet i live ved at lave 10000 ting. Men tit kan det virkelig være dræbende for forholdet, at hele tiden skulle tænke på om partneren nu keder sig.

Anmeld

19. oktober 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hvad lavdede du sammen med din kæreste da i lige havde mødt hinanden og hvad laver I sammen nu?

I starten var vi meget ude og spise.. Og brugte meget tid på at se film sammen og bare snakke.. Fordi vi boede 90 km væk fra hinanden, så når vi endelig var sammen ville vi bare gerne snakke og slappe af sammen..

Nu bor vi sammen, og laver en masse blandet.. Tager ud og spiser, i biffen, går ture, ser film sammen, snakker, tager i svømmeren, er sammen med fælles venner .. Ja kun fantasien sætter grænser 

Anmeld

19. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Laver næsten det samme som da vi mødtes...

Spiller computer sammen...

nu er der så lige en mere at tage hensyn til så der bruges meget af tiden i stedet for..

ingen af os har rigtig nogen omgangskreds og ingen af os er særlige sociale anlagt så vi har det superhyggeligt med bare at sidde og slappe af sammen med et spil eller en film...

Anmeld

19. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er vist bare lidt nervøs for at vi er FOR forskellige. Jeg er mega vild med ham og vil gerne være sammen med ham, men vi har ingen fælles interesser andet end at tage i byen Han er ikke til at se film, tage i biffen og det er noget jeg rigtig godt kan lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.