Hvilke bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

M&M's Mor

Vi bruger dem fra Lidl da det er de eneste som ikke har givet røde numser og ikke givet røde knopper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Camulla

marius' mor skriver:

Syntes du at den størrelse i Rema´s bleer er lange i overkroppen..? marius problem er, at han har nogle gode lår og en lille topmave.. lårerne gør at bleen skal være stor, men hvis den bliver for stor skubber den lille mave bleen ned, og dermed kommer bleen til at folde/hænge løst mellem benene og bag på numsen..

Det er simpelthen et evigt bøvl med bleer til den dreng..

Ja, jeg synes de er lange i overkroppen. De går højt op i hvert fald. Min søn er en lille "fast" dreng med former  og derfor var Libero rigtig god til ham, for de passer til den kropsform... synes jeg Men jeg tror faktisk at dem fra Rema er bedst til en slankere krop faktisk, fordi de de er smallere og går højere op.

Var det det du mente?? Giver det mening?? 

Anmeld

26. oktober 2011

Balinus

Vi bruger  änglamark....

Anmeld

26. oktober 2011

marius' mor

Camulla skriver:

Ja, jeg synes de er lange i overkroppen. De går højt op i hvert fald. Min søn er en lille "fast" dreng med former  og derfor var Libero rigtig god til ham, for de passer til den kropsform... synes jeg Men jeg tror faktisk at dem fra Rema er bedst til en slankere krop faktisk, fordi de de er smallere og går højere op.

Var det det du mente?? Giver det mening?? 

Det var lige præcis det jeg mente... Tak for dit svar..

Jeg foretrækker egentlig pampers, men er konstant på udkig efter et alternativ, som er billigere.. Marius passer en str 4 i pampers baby-dry, hvis man lukker dem aller yderst om livet..

Jeg tror simpelthen at vi må holde os til dem, og Vibelle str 5 når pampers ikke er på super tilbud.. på tilbud koster de cirka 1.50 pr stk landlord ville koste os 1.25 i den næste størrelse, også lyder det til at de bliver for lange i livet.. så vil jeg hellere betale 25 øre mere og købe en ble som er mere fleksibel og sidder bedre.. Men nu må vi se, når han skal bruge en str 5 i pampers genovervejer jeg sikkert.. heheh

Anmeld

26. oktober 2011

Orkide86

Liberos når de er på tilbud, er blevet rigtig glad for deres up and go bleer.. Men elers køber jeg dem i aldi, de er super gode os.

Anmeld

26. oktober 2011

1012lmp

Dem fra aldi og Vibelle er de samme

Dem brugte vi til drengene og nu bruger tobias dem fra Rema dog bruger han kun natble.

Anmeld

26. oktober 2011

Liva

Hej

Her har det været forskelligt. Min datter brugte hovedsageligt dem fra coop og senere buksebleer fra Libero (up and go), vi havde aldrig problemer med dem, så da min søn kom til var det naturligvis coop bleer vi prøvede først, med det resultat at han tissede igennem hele tiden. Min favorit til ham var huggies - var især begejstret for deres bukseble da de kan åbnes og lukkes igen - de sad meget bedre på ham end libero, der var for store.

Min erfaring siger: runde rumper=coop og libero; smalle taljer=huggies (el. pampers alm. bleer).

Men her er bleer heldigvis en saga blot....

Kh Liva

Anmeld

26. oktober 2011

hekran

Jeg har stemt andet. Vi har altid brugt de billigste bleer til vores børn. Ikke nogle bestemte, men vi har købt bleer, hvor vi så har været. Det kan være de billige fra Fakta, Bilka og lign. Men vi er også glade for de små blå pakker fra Helen Harper. Vi har et meget lille badeværelse og to blebørn, så de giver bedre plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.