Hvilke bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Muhmi

lisbeth2910 skriver:

Den hopper jeg med på! God pris og de eneste bleer Elina ikke tisser igennem om natten!

Og så er de atma og allergi mærket - også et kæmpe + i min bog!

Lige præcis! Det er super gode bleer, vi er vilde med dem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger kun Libero, da de er super gode og aldrig uheld. Jeg har i dag købt en kasse med 3 pakker i for 210 kr i Bilka - det kan man ikke sige er dyrt

Anmeld

18. oktober 2011

Rikke, Liam & Linus

Stofbleer

Anmeld

18. oktober 2011

baby2011?

startede med libero, prøvede aldis men dem kunne han ikk tåle.. nu bruger vi pampers og de er super gode synes jeg..

Anmeld

18. oktober 2011

baby2011?

startede med libero, prøvede aldis men dem kunne han ikk tåle.. nu bruger vi pampers og de er super gode synes jeg..

Anmeld

18. oktober 2011

FamilienSørensen

Camulla skriver:

Bare af ren nysgerrighed: hvilke bleer bruger dit barn? 

Og begrund gerne  

Kan godt være at nogle af svarmulighederne er de samme, er ikke helt sikker på om dem der hedder Vibelle f.eks. er dem fra Aldi?

Selv har vi altid brugt Libero, da det var den eneste Micas ikke tissede igennem, men nu er vi begyndt at købe dem fra Rema1000. Alle de penge man kan spare! 

Vi bruger Libero til vores søn, men jeg fik foræret nogle fra Vibelle af min veninde. Og jeg må sige at de gør jobbet ligeså godt som de dyre Libero. Jeg vil derfor undersøge om Vibelle er så godt for vores søn som Libero er. Jeg tænker allergi venligt og parfumefri og alt det gode der. Hvis det er sådan, så skifter jeg da med det sammen, men hvis ikke betaler i gerne flere penge for de "sunde" bleer.

Anmeld

18. oktober 2011

Isabella_mor

Muhmi skriver:

Vi bruger änglamark herhjemme, det er dem fra COOP....

same same og de er FANTASTISKE... 

og jeg er også pjattet med dem fra rema.. der er bare langt til rema.. så de penge transporten til rema koster går lige op med det vi gir ekstra for en pakke med bleer fra änglamark, så det gør ikke det strore... 

Anmeld

19. oktober 2011

LR85

REMA1000 De er simpelthen de bedste og billigste

Anmeld

19. oktober 2011

Mka

Nessie skriver:

Vi har prøvet dem alle, og Vibelle fra Aldi er dem der har fungeret bedst, så dem bruger vi

Samme her.

Anmeld

19. oktober 2011

2babygirls

Camulla skriver:

Bare af ren nysgerrighed: hvilke bleer bruger dit barn? 

Og begrund gerne  

Kan godt være at nogle af svarmulighederne er de samme, er ikke helt sikker på om dem der hedder Vibelle f.eks. er dem fra Aldi?

Selv har vi altid brugt Libero, da det var den eneste Micas ikke tissede igennem, men nu er vi begyndt at købe dem fra Rema1000. Alle de penge man kan spare! 

Har stemt dem fra aldi.... men det er vel også vibelle... mener ikke de har andre ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.