Hvilke bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

AdamsMor

Vi bruger Huggies. Vores dreng er meget lang i kroppen og der passer de godt. Ellers kan der godt komme noget ovenud. Og så holder de tørre længe.

Ellers har vi også brugt dem fra Aldi og Rema om dagen i starten og så kun Huggies om natten, men nu er det så kun Huggies. nok i takt med at økonomien i hjemmet er kommet til at se bedre ud :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

FruHolm <3

er for 1 måned siden skiftet til Pampers easy up. har prøvet den fra aldi fra min søn var 2 ugertil lidt over 4 måneder, og derfra og til han var kanp 9 måneder brugte vi libero up og go men de begyndte at gå hurtigt op, og ikk holde på hans afføring og han tissede pludselig meget igennem, men pampers holder det hele inde (bruger bukseblere , da han kun var lidt over 4 måneder da han begyndte at åbne bleen :/

Anmeld

24. oktober 2011

annec

Her er det Libero og Änglamark. Dem tisser han ikke igemmen i

Anmeld

24. oktober 2011

marius' mor

Tvillingemor90 skriver:

REMA's beer  De er bare så gode, specielt efter de er blevet endnu tyndere.. 

Og så er de billige 

Ja, de er blevet rigtig fine efter at der er blevet lavet nyt design.. førhen fik min søn altid rød numse af dem, fordi der ikke kom nok ilt til den lille rumpe.. nu er de rigtig gode til ham.. men er det kun mig der tænker at de er blevet mindre i størrelsen??

Anmeld

24. oktober 2011

Camulla

marius' mor skriver:

Ja, de er blevet rigtig fine efter at der er blevet lavet nyt design.. førhen fik min søn altid rød numse af dem, fordi der ikke kom nok ilt til den lille rumpe.. nu er de rigtig gode til ham.. men er det kun mig der tænker at de er blevet mindre i størrelsen??

Nej, jeg synes også de er små. Ved ikke om de er blevet mindre, har ikke brugt dem så længe, men min søn vejer 17 kg. og er i dem fra 15 - 25 kg. og de skal bestemt ikke være mindre! De er ret smalle... Synes det er mærkeligt...

Anmeld

24. oktober 2011

marius' mor

Nej, jeg synes også de er små. Ved ikke om de er blevet mindre, har ikke brugt dem så længe, men min søn vejer 17 kg. og er i dem fra 15 - 25 kg. og de skal bestemt ikke være mindre! De er ret smalle... Synes det er mærkeligt...

Nå det var godt at det ikke bare var min søn der havde det problem.. Marius er ca 84 cm og 12.5 kg og jeg syntes en str 5 virker lille.. den giver ham røde mærker på inderlårerne.. om det kan da ikke være behageligt.. Næste størrelse må så være den du bruger?? er det den lysegrønne??

Anmeld

24. oktober 2011

Camulla

marius' mor skriver:

Nå det var godt at det ikke bare var min søn der havde det problem.. Marius er ca 84 cm og 12.5 kg og jeg syntes en str 5 virker lille.. den giver ham røde mærker på inderlårerne.. om det kan da ikke være behageligt.. Næste størrelse må så være den du bruger?? er det den lysegrønne??

Kan ikke huske om den er lysegrøn, men det er i hvert fald 6'eren. Desværre findes der ikke en 7'er Så vidt jeg ved...

Anmeld

24. oktober 2011

marius' mor

Kan ikke huske om den er lysegrøn, men det er i hvert fald 6'eren. Desværre findes der ikke en 7'er Så vidt jeg ved...

okay.. ja det er den vi skal op i næste gang så.. det er bare så vildt at en dreng på 12.5 kg ikke kan passe en str 5!! men han bruger selvfølgelig også en str 6 i libero.. (12-22kg) det er bare så sært.. en huggies ble bruger han 4+ i.. ingen systematik her!!! Så kan man rigtig se hvor meget pasformen gør..

Anmeld

24. oktober 2011

Angelspot

Jeg bruger Libero. Og kun fordi jeg aldrig har haft problemer med dem og jeg køber KUN når der er tilbud. Har lige købt 4 store pakker med 60 i hver, i Tyskland, til 250 kr. så det blir til 1 kr pr styk. Lige så billige som andre, men vil ikke gå over til andre, da jeg intet bøvl har haft med Libero.

Anmeld

25. oktober 2011

marius' mor

marius' mor skriver:

okay.. ja det er den vi skal op i næste gang så.. det er bare så vildt at en dreng på 12.5 kg ikke kan passe en str 5!! men han bruger selvfølgelig også en str 6 i libero.. (12-22kg) det er bare så sært.. en huggies ble bruger han 4+ i.. ingen systematik her!!! Så kan man rigtig se hvor meget pasformen gør..

Syntes du at den størrelse i Rema´s bleer er lange i overkroppen..? marius problem er, at han har nogle gode lår og en lille topmave.. lårerne gør at bleen skal være stor, men hvis den bliver for stor skubber den lille mave bleen ned, og dermed kommer bleen til at folde/hænge løst mellem benene og bag på numsen..

Det er simpelthen et evigt bøvl med bleer til den dreng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.