Hvornår SKAL et barn i juniorseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Valle81

Tullemuzz skriver:

Hehe undskyld kan ikke lige lade vær med og grine, kan lige se det for mig tænkte også på at lille noget under for og styrke bunden lidt ekstra så tror vi lader det komme an på en prøve. må lige snakke med kæresten om det da det er ham der putter da jeg ikke rigtig kan komme ned til ham for maven

Det var også sjovt, men Asta, som var 3 år da det skete blev så tosset:0)

Jeg ville også understøtte med evt to træklodser på yderkantentet:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Tullemuzz

MoarHvidovre skriver:

Hvis der ikke lige frem er en side man kan tage ned er det eneste man kan gøre er, at fjerne nogen af tremmerne selv

Han har faktisk knækket en i fodenden hvordan han så end har båret sig af med det. prøver lige det andet først så kan vi prøve det bagefter uanset hvad ryger den ud når vi er værdige med den for den er virkelig bare grim og fyld med mærker og bidemærker

Anmeld

18. oktober 2011

Tullemuzz

Valle81 skriver:

Det var også sjovt, men Asta, som var 3 år da det skete blev så tosset:0)

Jeg ville også understøtte med evt to træklodser på yderkantentet:0)

det er da klart når mor ødelægger hendes seng

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

Min første tanke, da jeg læste overskriften var "Når h*n ikke kan være i den mere"

Vi regner med at give Daniel en junioseng når han bliver 3 år, der passer det sikkert fint med en lidt længere seng han kan ligge og rode rundt i

Anmeld

18. oktober 2011

Leneur

Nessie skriver:

Min første tanke, da jeg læste overskriften var "Når h*n ikke kan være i den mere"

Vi regner med at give Daniel en junioseng når han bliver 3 år, der passer det sikkert fint med en lidt længere seng han kan ligge og rode rundt i

Ja min datter er et mosleøre og der er stadig masser af plads til både at vende den ene og anden vej og på kryds og på tværs..

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

Leneur skriver:

Ja min datter er et mosleøre og der er stadig masser af plads til både at vende den ene og anden vej og på kryds og på tværs..

Det er ligesom Daniel Han er bestemt ikke hyggelig at sove sammen med, ligger og roder rundt som en anden snurretop

Og der skal i hvert fald være sengehest på hans juniorseng. ellers falder han vist bare ud

Anmeld

26. oktober 2011

Mor-til-asta-09

Leneur skriver:

Min datter er lige knap 2 år og 2 mdr. og ligger stadig i sin tremmeseng. Hun har ikke på nogen måde villet kravle op over og der er rundt regnet stadig en halv meter at give af, førend den bliver for kort. Jeg har bare ikke nogen ide om hvornår man skal skifte og hvorfor. Håber i kan give et svar.

asta er 2½ år og hun sover også stadig i tremmeseng.. Hun har aldrig givet tegn eller prøvet på at kravle ud af den.. Så hun bliver i den ihvertfald ½ år endnu måske længere...

Anmeld

26. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Leneur skriver:

Min datter er lige knap 2 år og 2 mdr. og ligger stadig i sin tremmeseng. Hun har ikke på nogen måde villet kravle op over og der er rundt regnet stadig en halv meter at give af, førend den bliver for kort. Jeg har bare ikke nogen ide om hvornår man skal skifte og hvorfor. Håber i kan give et svar.

Jeg havde bestemt mig for at Astrid skulle ligge i sin tremmeseng, til hun ikke kunne være i den mere. -Den ene side kan køres ned. Og fordi at en juniorseng kun er 20 til 40 cm længre end en tremmeseng, så synes det ville være spild af penge.
Men Astrid synes det var sjovt at kravle over/ op af den, og jeg valgte derfor at købe den høje juniorseng jeg så havde forelsket mig i. Der var hun 2 år og nogle mdr.

Så hun har denne seng i dag:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2011

Leneur

LouiseVous skriver:

Jeg havde bestemt mig for at Astrid skulle ligge i sin tremmeseng, til hun ikke kunne være i den mere. -Den ene side kan køres ned. Og fordi at en juniorseng kun er 20 til 40 cm længre end en tremmeseng, så synes det ville være spild af penge.
Men Astrid synes det var sjovt at kravle over/ op af den, og jeg valgte derfor at købe den høje juniorseng jeg så havde forelsket mig i. Der var hun 2 år og nogle mdr.

Så hun har denne seng i dag:

Det er da ihvertfald også en fin seng, synes jeg. Silje arver nu en fra yndlingskusinen men venter bare noget tid endnu. For så længe der ikke er tegn på hun vil kravle over, så bliver hun i tremmesengen.

Anmeld

26. oktober 2011

Leneur

Mor-til-asta-09 skriver:

asta er 2½ år og hun sover også stadig i tremmeseng.. Hun har aldrig givet tegn eller prøvet på at kravle ud af den.. Så hun bliver i den ihvertfald ½ år endnu måske længere...

Ja tror også at så længe hun hverken kravler op over og også kan være i den, bliver tremmesengen ikke skiftet ud endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.