Hvornår SKAL et barn i juniorseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.939 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Leneur

Min datter er lige knap 2 år og 2 mdr. og ligger stadig i sin tremmeseng. Hun har ikke på nogen måde villet kravle op over og der er rundt regnet stadig en halv meter at give af, førend den bliver for kort. Jeg har bare ikke nogen ide om hvornår man skal skifte og hvorfor. Håber i kan give et svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Valle81

Leneur skriver:

Min datter er lige knap 2 år og 2 mdr. og ligger stadig i sin tremmeseng. Hun har ikke på nogen måde villet kravle op over og der er rundt regnet stadig en halv meter at give af, førend den bliver for kort. Jeg har bare ikke nogen ide om hvornår man skal skifte og hvorfor. Håber i kan give et svar.

Hey,

Min datter var på samme måde, elskede hendes tremmeseng og havde heller ingen planer om at hoppe ud over.

Så hun sov i den til hun var 3 1/2. Da hun var 3 pillede jeg den ene side af så hun selv kunne komme op og ned og lære ikke at falde ud over kanten, og da hun ar 3 1/2 fik hun større seng:0)

Anmeld

18. oktober 2011

Mca<3

Alexander fik en halvhøj huleseng da han var 2 ,3 år . Der har ingen problemer været

Anmeld

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er 2 1/2 år og sover også stadigvæk i sin tremmeseng. Hun elsker den og har aldrig kravlet ud af den eller forsøgt på det.

Hun kommer i juniorseng til januar (der er hun 2 år og 10 mdr.), da vi tænker, at købe en halvhøj køjeseng til hende og hendes storebror (der er 17 mdr. mellem dem). Hun vil få den nederste seng med en sengehest på.

Anmeld

18. oktober 2011

Leneur

Valle81 skriver:

Hey,

Min datter var på samme måde, elskede hendes tremmeseng og havde heller ingen planer om at hoppe ud over.

Så hun sov i den til hun var 3 1/2. Da hun var 3 pillede jeg den ene side af så hun selv kunne komme op og ned og lære ikke at falde ud over kanten, og da hun ar 3 1/2 fik hun større seng:0)

Jamen så tror jeg at jeg med god samvittighed lader hende sove i tremmesengen lidt endnu... Tak for svar.

Anmeld

18. oktober 2011

Tullemuzz

Kan man godt tage en side af en tremmeseng selvom den ikke er lavet til det? Vi har en Julie tremmeseng og sønnen kravler over hele tiden, men har ikke lige penge til en juniorseng

Anmeld

18. oktober 2011

Leneur

Mca<3 skriver:

Alexander fik en halvhøj huleseng da han var 2 ,3 år . Der har ingen problemer været

Jeg tror heller ikke det ville blive et problem med en junior men når tremmesengen er god nok endnu, hvorfor så skifte?

Anmeld

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tullemuzz skriver:

Kan man godt tage en side af en tremmeseng selvom den ikke er lavet til det? Vi har en Julie tremmeseng og sønnen kravler over hele tiden, men har ikke lige penge til en juniorseng

Hvis der ikke lige frem er en side man kan tage ned er det eneste man kan gøre er, at fjerne nogen af tremmerne selv

Anmeld

18. oktober 2011

Valle81

Tullemuzz skriver:

Min var også såden en hvor det egentlig ikke er beregnet til det, men det fungerede fint - de skal bare ikke hoppe i den, og så skal mor heller ikke lige sætte sig på kanten for at læse godnathistorie, så brækker bunden, hvilket skete for mig:0) Så måtte i gang med hammeren:0)

Anmeld

18. oktober 2011

Tullemuzz

Valle81 skriver:

Min var også såden en hvor det egentlig ikke er beregnet til det, men det fungerede fint - de skal bare ikke hoppe i den, og så skal mor heller ikke lige sætte sig på kanten for at læse godnathistorie, så brækker bunden, hvilket skete for mig:0) Så måtte i gang med hammeren:0)

Hehe undskyld kan ikke lige lade vær med og grine, kan lige se det for mig tænkte også på at lille noget under for og styrke bunden lidt ekstra så tror vi lader det komme an på en prøve. må lige snakke med kæresten om det da det er ham der putter da jeg ikke rigtig kan komme ned til ham for maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.