Hvad synes i om???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

maj2011 skriver:

vil da lige påpege en lille ting ang. amning og alkohol.

fra du har indtaget det sidste glas skal der gå 3 timer, så er der ikke mere alkohold i modermælken. det er i blodet, men ikke i babsen :-) ikke at jeg siger at det er ok at drikke og amme.

men som flere har sagt, så er vi jo så forskellige....

men personligt, kan jeg godt tage et glas rødvin eller 2 en lørdag aften og jeg har 2 unger på 8mdr, og 5 år.

vh majbrit

ammer ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Selvfølgelig er det da i orden, at drikke et glad eller to når den lille er puttet. Jeg kan virkelig ikke se noget galt i det, så længe, at man ikke drikker sig fuld.

Anmeld

18. oktober 2011

maj2011

MoarHvidovre skriver:

Selvfølgelig er det da i orden, at drikke et glad eller to når den lille er puttet. Jeg kan virkelig ikke se noget galt i det, så længe, at man ikke drikker sig fuld.

ENIG :-)

går faktisk og nyder et halvt glas lige nu, da vi skal ha lækker bøf... og mine unger leger i værelset ved siden af :-)

kan virkelig ikke sætte mit pis i kog :-)

Anmeld

18. oktober 2011

SaNiNa

Så længe du ikke skal amme så kan jeg ikke se noget problem i det. Jeg kan da selv finde på at tage et glas rød vin til maden. eller en af de der drikke med smag men kunne aldrig drømme om at drikke så meget så jeg ikke kunne tage mig af vores børn.

Men fuld har jeg vist ikke været ret mange gange de sidste 3 år.

Hvis folk dømmer dig ud fra at du tager et par genstande, må jo være deres problem så længe du kan tage vare på dit barn.

Anmeld

18. oktober 2011

Mum33

Så længe man er i stand til at tage sig af sit barn er det da helt ok. Her får vi ofte et glas rødvin efter puttetid. Super hyggeligt

Anmeld

18. oktober 2011

Henriette Aaby

Jeg ser ingen problem i at tage et enkelt glas eller to.

Og i forhold til amning, er der nogen læger/sundhedsplejesker der anbefaler en øl i ny og næ for at hjælpe produktionen af mælk. (Det løber vist bedre) Den kan dog også være light eller en hvidtøl

Selv drikker jeg ikke, da jeg bliver hurtig påvirket, og det ønsker jeg ikke min datter skal se. Men ser ingen problemer i andre gør det

Anmeld

18. oktober 2011

Mi

Det kan jeg overhovedet ikke se problemet i. Vi holder da også vennekomsammen en gang imellem, hvor der bliver drukket. Jeg vil bare gerne have at der er en til selskabet som er ædru, og kan køre hvis der skulle ske noget med en af børnene. Men der er som regel altid en gravid kvinde imellem  Mine piger, som nu er 7 år, elsker når vi holder fest. Sidst var det min mand som var ovre ved hans bror, der sang og dansede de gennem hele huset, og pigerne har grinet meget over det siden.

Som barn festede mine forældre da også ind i mellem, og drak sig fulde. Jeg husker kun disse fester som sjove.

Dog er det vigtigt at der ikke er nogle til selskabet som bliver voldige eller ondskabsfulde når de drikker, men det kender vi heldigvis ingen som gør. Her er det bare musik og latter

Anmeld

18. oktober 2011

millesofie

Anonym skriver:

Hvis man får gæster, og man om aftenen efter baby sover drikker en enkelt eller to genstande, hvad er jeres holdning til dette?

Jeg har dog ikke gjort det, da jeg frygter at blive talt dårligt om.

jeg synes at hvis det gælder om at man kun har gæster en gang om måneden og man max drikker 4 genstande (kommer jo an på hvordan det virker på en, måske max tre)

så synes jeg det er i orden og ja det har jeg gjort men jeg har også kunne tage mig af hende når hun vågnede om natten og stået op med hende kl 5 om morgen og gået ud at lege osv

men jeg skal også have en del mere hvis jeg skal kunne "mærke" det

og udover det så får vi kun gæster ca 1 gang hver 3 måned og det sker ikke hver gang at jeg drikker

så se på omstændighederne får man dømmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.