Hvad synes i om???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvis man får gæster, og man om aftenen efter baby sover drikker en enkelt eller to genstande, hvad er jeres holdning til dette?

Jeg har dog ikke gjort det, da jeg frygter at blive talt dårligt om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hvis man får gæster, og man om aftenen efter baby sover drikker en enkelt eller to genstande, hvad er jeres holdning til dette?

Jeg synes det er direkte forkert og uacceptabelt.

Anmeld

18. oktober 2011

GønskE

Jeg synes det fint nok, hvis der kommer et vennepar og den lille er langt i seng eller skal i seng, at man får et glas rødvin - såLænge man ikke skal amme og det bare et enkelt hygge glas eller 1,5 et plan hvor man ikke bliver det mindste påvirket

Anmeld

18. oktober 2011

Maja88

Anonym skriver:

altså det skal der ikke tales dårligt om fra min side...

manden og jeg kan da også finde på at tage et glas rødvin når prinsessen sover...

særger bare for en af os ikke drikker for meget til ikke at kunne køre bil. i fald der nu skulle ske et eller andet

Anmeld

18. oktober 2011

Mira0911

Det kan du altså roligt gøre... Hvis folk snakker dårligt om dig fordi du drikker et enkelt glas eller 2 efter den lille er kommet i seng, så må jeg indrømme at de har et problem! 

Efter min er kommet til verden, har jeg da også fået et par glas løbende på knap en måned, og det ser jeg intet galt i... 

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Jeg synes det er direkte forkert og uacceptabelt.

Hvad er forkert ved det hvis man bare får et enkelt glas eller to når man hygger sig og man ikke bliver påvirket

Anmeld

18. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Det sku da lige meget . Det har vi da også gjort .. Vu nyder tiden vi kan få .. Efter lange arbejdsdage og oprydning osv. i hjemmet kan vi sagtens sætte os og drikke et glas eller 2

Kan slet ikke se hvorfor der er skulle være noget galt i det ?

Anmeld

18. oktober 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det sku da lige meget . Det har vi da også gjort .. Vu nyder tiden vi kan få .. Efter lange arbejdsdage og oprydning osv. i hjemmet kan vi sagtens sætte os og drikke et glas eller 2

Kan slet ikke se hvorfor der er skulle være noget galt i det ?

Heller ikke mig, og kunne også godt finde på det men synes bare når man høre rundt omkring så er alt sådan noget bare no go

Anmeld

18. oktober 2011

VNB

man kan da sagtens snuppe et glas eller 2! Hvad skulle der dog være i vejen for det? 

så længe at mindst én voksen er ædru nok til at køre bil og tage sig af den lille hvis der skulle opstå et eller andet problem. 

vi har da selv hygget med venner efter Viktor er blevet lagt i seng, og det har jeg godt nok ikke dårlig samvittighed over... 

jeg får max 2 glas vin (små glas) og jeg kan fuldt ud stå inde for at jeg kan tage mig af mit barn hvis han vågner og har brug for mig 

Ens verden skal jo ikke gå helt i stå bare fordi man har fået barn 

men ordsproget "ALT MED MÅDE" er aldrig til at gå fejl af 

så hyg du dig da bare med et glas vin til maden en aften! 

Anmeld

18. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Heller ikke mig, og kunne også godt finde på det men synes bare når man høre rundt omkring så er alt sådan noget bare no go

Ej .. Alle jeg kender der er forældre har på et eller andet tidspunkt gjort det .. Du får det til at lyde helt ulovligt .. Og det er det altså ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.