Odder: Zip VS ikke-Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Giraffen

LouiseVous skriver:

Smiler, undskyld..
Thiihi krævende- det må man jo rigtig gerne være Især når det gælder sådan noget:b

det er jo det :p men måske vi har fundet en fra 2009 som er lige den vi gerne vil ha, så sparer vi måske 4.500,- og så er alle glade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Lunae

Giraffen skriver:

Hej Piger

Min kæreste og jeg har 100% besluttet os for en Odder Zip på X-Dream stel - jeg synes bare 11.000 er rigtig mange penge at bruge på en barnevogn

Så jeg har sat næsten efter at finde Odder Zip'en på X-dreamstel uden held (ift stand og pris osv)

Derfor tænker jeg - er den lynlås så vigtig?

Hvad er jeres erfaringer?

Har I prøvet begge og er forskellen massiv? mangler I noget uden lynlåsen og vil I aldrig nogensinde gå tilbage til andet?

Eller er det en rar ting men ikke nødvendigvis de 4.000 mere man kan risikere at give ift fx en Odder Enjoy eller andet

På forhånd 100000 tak for alle jeres eksperterfaringer

Vi har både en Odder victory og en zip og jeg vil sige, at vi sjældent bruger lynlåsen i zippen! Jeg er faktisk mest glad for min victory

Anmeld

17. oktober 2011

chael

Giraffen skriver:

Hej Piger

Min kæreste og jeg har 100% besluttet os for en Odder Zip på X-Dream stel - jeg synes bare 11.000 er rigtig mange penge at bruge på en barnevogn

Så jeg har sat næsten efter at finde Odder Zip'en på X-dreamstel uden held (ift stand og pris osv)

Derfor tænker jeg - er den lynlås så vigtig?

Hvad er jeres erfaringer?

Har I prøvet begge og er forskellen massiv? mangler I noget uden lynlåsen og vil I aldrig nogensinde gå tilbage til andet?

Eller er det en rar ting men ikke nødvendigvis de 4.000 mere man kan risikere at give ift fx en Odder Enjoy eller andet

På forhånd 100000 tak for alle jeres eksperterfaringer

Jeg har zip og er SÅ glad for det lynlås system.

Istedet for at skulle hive forlæderet af hver gang og knappe det osv, så lyner man bare op og i og så er man klar

Jeg syntes det er genialt

*Camilla

Anmeld

18. oktober 2011

(august)

Hej

Vi har også en Zip med X-dream stel og vil sige det er det bedste køb vi har gjort. Stellet bliver jo taget ud og ind af bilen flere gange om ugen og dejligt det ikke er så tungt.

Lynlåsen er for os ikke til at undvære. Det er nemt lige at lyne op også kan man lægge i eller tage barnet op og fantastisk at man ikke skal finde plads til et overlærred når det ikke bruges, men bare lyne op og folde til siden.

Vi kan kun anbefale en Odder Zip med X-dream.

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

Lunae skriver:

Vi har både en Odder victory og en zip og jeg vil sige, at vi sjældent bruger lynlåsen i zippen! Jeg er faktisk mest glad for min victory

Det er godt at vide at man godt kan leve uden den  

Hvad vil du sige gør forskellen så du bedre kan li victory? 

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

Lunae skriver:

Anmeld

18. oktober 2011

Lunae

Giraffen skriver:

Jamen det er 100 procent designet - jeg elsker den klassiske vogn

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

chael skriver:

Jeg har zip og er SÅ glad for det lynlås system.

Istedet for at skulle hive forlæderet af hver gang og knappe det osv, så lyner man bare op og i og så er man klar

Jeg syntes det er genialt

*Camilla

Det lyder hvertfald til at dem der har Zip'en og som er glade for lynlåsen er rigtig glade for lynlåsen

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

(august) skriver:

Hej

Vi har også en Zip med X-dream stel og vil sige det er det bedste køb vi har gjort. Stellet bliver jo taget ud og ind af bilen flere gange om ugen og dejligt det ikke er så tungt.

Lynlåsen er for os ikke til at undvære. Det er nemt lige at lyne op også kan man lægge i eller tage barnet op og fantastisk at man ikke skal finde plads til et overlærred når det ikke bruges, men bare lyne op og folde til siden.

Vi kan kun anbefale en Odder Zip med X-dream.

stellet er vi også 10000000% sikre på at vi skal have jeg synes bare det er noget nemmere fx at finde en brugt enjoy der ikke er for gammel på letvægtsstel end en zip

men nu må vi se om ikke vi finder en med den lynlås 

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

Lunae skriver:

Jamen det er 100 procent designet - jeg elsker den klassiske vogn

hehe troede det var noget funktionelt har nemlig tænkt lidt at kalechen måske holder bedre på victory'en

Men ift design er jeg nok mere til de lidt runde og buttede barnevogne, som om jeg ikke føler mig 'voksen' nok til de klassiske hvis det gir mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.