Odder: Zip VS ikke-Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.559 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Giraffen

Hej Piger

Min kæreste og jeg har 100% besluttet os for en Odder Zip på X-Dream stel - jeg synes bare 11.000 er rigtig mange penge at bruge på en barnevogn

Så jeg har sat næsten efter at finde Odder Zip'en på X-dreamstel uden held (ift stand og pris osv)

Derfor tænker jeg - er den lynlås så vigtig?

Hvad er jeres erfaringer?

Har I prøvet begge og er forskellen massiv? mangler I noget uden lynlåsen og vil I aldrig nogensinde gå tilbage til andet?

Eller er det en rar ting men ikke nødvendigvis de 4.000 mere man kan risikere at give ift fx en Odder Enjoy eller andet

På forhånd 100000 tak for alle jeres eksperterfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Giraffen skriver:

Hej Piger

Min kæreste og jeg har 100% besluttet os for en Odder Zip på X-Dream stel - jeg synes bare 11.000 er rigtig mange penge at bruge på en barnevogn

Så jeg har sat næsten efter at finde Odder Zip'en på X-dreamstel uden held (ift stand og pris osv)

Har I prøvet begge og er forskellen massiv? mangler I noget uden lynlåsen og vil I aldrig nogensinde gå tilbage til andet?

Eller er det en rar ting men ikke nødvendigvis de 4.000 mere man kan risikere at give ift fx en Odder Enjoy eller andet

JEg har en Zip med x-dream stellet.. Men.. Hvad er det med den lynlås!?!? 

Stine og Lisa.

Anmeld

17. oktober 2011

Rockertand

Jeg eeeeeeeelsker min Odder X-dream, har dog ikke Zip og har ikke manglet det 

Anmeld

17. oktober 2011

Jibbe

Vi gav 8700 for vores zip med x Dream stel... 11000 hvor koster den det ?! Vi er i øvrigt glade for den

Anmeld

17. oktober 2011

lillekylling

Giraffen skriver:

Hej Piger

den blå avis er der annoncer med den lige nu..

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen

Tilmeldt skriver:

JEg har en Zip med x-dream stellet.. Men.. Hvad er det med den lynlås!?!? 

Stine og Lisa.

Odder zip'en er den med lynlås midt i overdækket

Min kæreste er lidt af den tro at man ikke kan leve uden hvor jeg tænker at folk jo har levet mange år uden den lynlås i midten

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen

Rockertand skriver:

Jeg eeeeeeeelsker min Odder X-dream, har dog ikke Zip og har ikke manglet det 

ok hvilken model har du? har lidt en plan om at overbevise ham om det ikke er nødvendigt :p

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen

Jibbe skriver:

Vi gav 8700 for vores zip med x Dream stel... 11000 hvor koster den det ?! Vi er i øvrigt glade for den

hold da fast hvor henne og hvornår?

Vi var i Babysam for en månedstid siden og den ryger op i ca 9.999 med luft-dæk+x-dream stell og så zip-modellen. De sidste 1000 er for lift og myggenet osv

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen

lillekylling skriver:

den blå avis er der annoncer med den lige nu..

den er fra 2008 og har derfor ingen interesse (for min kæreste)

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen skriver:

Odder zip'en er den med lynlås midt i overdækket

Min kæreste er lidt af den tro at man ikke kan leve uden hvor jeg tænker at folk jo har levet mange år uden den lynlås i midten

Nåårh den!!!

Vi brugte den en del i sommers!! Men her om vinteren åbner vi den helt.. Altså, uden at lyne den op, men 'knapper' den op i den ene side!   Jeg kunne sagtens undværer lynlåsen!! Jeg gik efter stellet skulle være letvægt!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.