Odder: Zip VS ikke-Zip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Kats

Vi har også Odder Zip på X-Dream stellet, som vi er meget glade for!!! Er sikker på at man godt kan klare sig uden lynlåsen ..... - Men den gør bare alting så legende let og man har ikke noget flagrende og det er legende let at komme til og fx tage baby op og ud af vognen, eller lige sætte dem op etc... Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Rockertand

Jibbe skriver:

Vi gav 8700 for vores zip med x Dream stel... 11000 hvor koster den det ?! Vi er i øvrigt glade for den

Vi gav knap 11.000 kr for vores (med ALT i udstyr)...

Anmeld

17. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

17. oktober 2011

Maja_4000

Vi bruger lynlåsen super meget ! Er rigtig glad for at vi valgte den model  

Vi gav også 10.000 + for den .. Den ér dyr .. Men synes den er pengene værd (har så også nogle søde forældre som gav et ret stort tilskud (; Hehe)

Anmeld

17. oktober 2011

Rockertand

Giraffen skriver:

ok hvilken model har du? har lidt en plan om at overbevise ham om det ikke er nødvendigt :p

Kan ikke lige på stående fod huske, hvad modellen hedder - men det er en klassisk Odder krydret med X-dreamstellet (som jo også kan fås i mange spændende farver) 

Anmeld

17. oktober 2011

Giraffen

LouiseVous skriver:

Fandt lige denne
http://www.dba.dk/barnevogn-odder-liggemaal/id-778 43783/

har svaret tidligere - den har ingen interesse når den er fra 2008 vi er meget krævende mennesker

Anmeld

17. oktober 2011

Jibbe

Giraffen skriver:

hold da fast hvor henne og hvornår?

Vi var i Babysam for en månedstid siden og den ryger op i ca 9.999 med luft-dæk+x-dream stell og så zip-modellen. De sidste 1000 er for lift og myggenet osv

Nå ja så bliver det også omkring 10.000 for liften kostede 1000 kr. Men vi lånte en lift og fik en voksi. Så blev det kun 8700 :-)

Anmeld

17. oktober 2011

Mussen2

Jeg stod også med valget om zip eller ej. Vi valgte også x-dream stellet. det har jeg aldrig fortrudt. for hold da op man slæber på det stel ofte. Til gengæld har vi aldrig manglet lynlåsen.

En bekendt sagde til mig, at lynlåsen i midten, jo egentlig gjorde vognen mere sart/utæt i forhold til vind, vand og vejt og selvom det er sjældent der kommer vand på lærredet, så kan jeg godt se princippet i det.

Jeg mener sagtens den kan undværres.

Anmeld

17. oktober 2011

hyskystar

Den kommer sikkert på tibud til Januar så hvis i kan vente kan i sikkert spare penge

Anmeld

17. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Giraffen skriver:

har svaret tidligere - den har ingen interesse når den er fra 2008 vi er meget krævende mennesker

Smiler, undskyld..
Thiihi krævende- det må man jo rigtig gerne være Især når det gælder sådan noget:b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.