Knopper.... Har Jeres nyfødte det og dem som er et par mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ja jeg har overvejet det... 

Vi har nemlig kun hørt godt om dem og i sommers var Nicklas rigtig god til at sætte sig på potten men lige pludselig ville han ikke mere kun i legestuen hvor der er flere som sidder på potte.

Så nu prøver vi om det fordi han vil side på et toilet han vil nemlig også gern stå op og tisse som far hihi men han er jo ikke helt høj nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har nemlig kun hørt godt om dem og i sommers var Nicklas rigtig god til at sætte sig på potten men lige pludselig ville han ikke mere kun i legestuen hvor der er flere som sidder på potte.

Så nu prøver vi om det fordi han vil side på et toilet han vil nemlig også gern stå op og tisse som far hihi men han er jo ikke helt høj nok

Hihi... Den idé håber jeg så ikke Julie får.... 

Det er da spændende om han er mere interesseret i toilet træneren... 

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Hihi... Den idé håber jeg så ikke Julie får.... 

Det er da spændende om han er mere interesseret i toilet træneren... 

Ja det ville gøre det hele lidt letter også være rare for ham.

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Ja det ville gøre det hele lidt letter også være rare for ham.

Ja... du må lige give en update på det på et tidspunkt... 

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Ja... du må lige give en update på det på et tidspunkt... 

Det skal jeg gøre

Anmeld

17. oktober 2011

Tona

Mira0911 skriver:

Da Lina kom til verden var hendes hud rigtig fin og blød... 

Det kan man ikke kalde den mere... Hun har en masse knopper i ansigtet og på halsen... 

Spørgsmålet er: Det er vel hormonknopper? Ligner lidt en bums... 

I nybagte mødre som jeg, har jeres kære guldklumper også det? 

Det havde Amanda også og hun skallede også helt vildt. Det så faktisk ikke ret kønt ud. Det kom da hun var ikke helt nyfødt (kan ikke huske det helt men måske 14 dage til 1 måned gammel ca) og blev ved i en lille måned og gik så over af sig selv. Hvis huden ligesom virker udtørret så hjælper det at smøre med "Apotekets babysalve" (en tube med en gul firkant med en bamse på)

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Amandas-mor skriver:

Det havde Amanda også og hun skallede også helt vildt. Det så faktisk ikke ret kønt ud. Det kom da hun var ikke helt nyfødt (kan ikke huske det helt men måske 14 dage til 1 måned gammel ca) og blev ved i en lille måned og gik så over af sig selv. Hvis huden ligesom virker udtørret så hjælper det at smøre med "Apotekets babysalve" (en tube med en gul firkant med en bamse på)

Lina er 1 måned om et par dage... Ja det ser ikke ret pænt ud... Tak for tippet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.