Knopper.... Har Jeres nyfødte det og dem som er et par mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Muhmi

Mira0911 skriver:

Okey... Jeg er nu ret sikker på det er hormonknopper, for Julie havde det også... Hende ammede jeg heller ikke... 

Okay...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Så tror jeg altså ikke det er noget farligt.

Jeg syntes bare Nicklas er blevet stor, og fatter ikke hvor de sidste 2 år er blevet af

Nemlig... Så længe hun spiser godt, tisser og puhaer i bleen tror jeg bestemt heller ikke der nogen fare... 

Jeg synes også Julie er blevet stor.. Synes faktisk det er lidt ubehageligt at skifte hende... Når jeg skifter hende, tænker jeg hver gang, hun er for stor til ble, det skal hun ikke bruge mere... Hendes fødder og hænder er også enorme.. Det er fordi jeg har vænnet mig til Lina, hun er jo mikro... 

Anmeld

17. oktober 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Da Lina kom til verden var hendes hud rigtig fin og blød... 

Det kan man ikke kalde den mere... Hun har en masse knopper i ansigtet og på halsen... 

Spørgsmålet er: Det er vel hormonknopper? Ligner lidt en bums... 

I nybagte mødre som jeg, har jeres kære guldklumper også det? 

Silas havde rigtig mange i starten. 

Har lige vedlagt et billede så kan du se hvordan hans så ud. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Silas havde rigtig mange i starten. 

Har lige vedlagt et billede så kan du se hvordan hans så ud. 

Det er det Lina har... hendes er bare røde små prikker hvor nogle af dem ligner en bums... 

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Nemlig... Så længe hun spiser godt, tisser og puhaer i bleen tror jeg bestemt heller ikke der nogen fare... 

Jeg synes også Julie er blevet stor.. Synes faktisk det er lidt ubehageligt at skifte hende... Når jeg skifter hende, tænker jeg hver gang, hun er for stor til ble, det skal hun ikke bruge mere... Hendes fødder og hænder er også enorme.. Det er fordi jeg har vænnet mig til Lina, hun er jo mikro... 

Hihi ja Nicklas kan snart ikke ligge på puslebordet, men vi er også i gang med afvænning af ble. han vil dog ikke så gerne på potten lige fortiden så har bestil sådan en fin trappestol til toilettet.

Ja Nicklas er også bare lige vokset i mine øjne mens jeg var indlagt og ikke så ham så meget. men det jo fordi vores piger er så små.

Anmeld

17. oktober 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Det er det Lina har... hendes er bare røde små prikker hvor nogle af dem ligner en bums... 

Så er det hormon knopper, de forsvinder af sig selv med tiden. I må ikke "trykke" hul på dem. De er ganske ufarlige

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Hihi ja Nicklas kan snart ikke ligge på puslebordet, men vi er også i gang med afvænning af ble. han vil dog ikke så gerne på potten lige fortiden så har bestil sådan en fin trappestol til toilettet.

Ja Nicklas er også bare lige vokset i mine øjne mens jeg var indlagt og ikke så ham så meget. men det jo fordi vores piger er så små.

Julie har ingen interesse for potten mere... Og vil på ingen måder tvinge hende til at sidde på potten... Synes hun selv skal komme og sige når hun vil på potten... 

Hun er dog rigtig god til at sige når hun vil have skiftet ble, når hun har tisset eller kommet af med afføring... Det skal nok komme lige pludselig... 

Julie kan heller ikke ligge på puslebordet mere... Som du siger, det er fordi vores piger er små... 

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Så er det hormon knopper, de forsvinder af sig selv med tiden. I må ikke "trykke" hul på dem. De er ganske ufarlige

Ja mente nok...  

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Julie har ingen interesse for potten mere... Og vil på ingen måder tvinge hende til at sidde på potten... Synes hun selv skal komme og sige når hun vil på potten... 

Hun er dog rigtig god til at sige når hun vil have skiftet ble, når hun har tisset eller kommet af med afføring... Det skal nok komme lige pludselig... 

Julie kan heller ikke ligge på puslebordet mere... Som du siger, det er fordi vores piger er små... 

Har i overvejet sådan en toilet træner til det almindelig toilet? Håber så meget vores kommer med posten idag

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Har i overvejet sådan en toilet træner til det almindelig toilet? Håber så meget vores kommer med posten idag

Ja jeg har overvejet det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.