Knopper.... Har Jeres nyfødte det og dem som er et par mdr..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.103 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Mira0911

Da Lina kom til verden var hendes hud rigtig fin og blød... 

Det kan man ikke kalde den mere... Hun har en masse knopper i ansigtet og på halsen... 

Spørgsmålet er: Det er vel hormonknopper? Ligner lidt en bums... 

I nybagte mødre som jeg, har jeres kære guldklumper også det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

SaNiNa

Jeg tror det er hormonknopper dem har Naia også fået rigtig mange af. Nicklas hvad også mange af dem

Da vi var ude på syghuset hvad vi en læge til at kigge på Naia fordi hende knopper lignede hun var blevet bidt af et dyr (små hvide knopper som var meget røde rundt om som et mygstik) nu er det bare små røde eller hvide knopper hun har i sær i ansigtet. og så skalder hun helt forfærdelig, men det jo pga hun er født så langt over termin siger de kloge hoveder

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg tror det er hormonknopper dem har Naia også fået rigtig mange af. Nicklas hvad også mange af dem

Da vi var ude på syghuset hvad vi en læge til at kigge på Naia fordi hende knopper lignede hun var blevet bidt af et dyr (små hvide knopper som var meget røde rundt om som et mygstik) nu er det bare små røde eller hvide knopper hun har i sær i ansigtet. og så skalder hun helt forfærdelig, men det jo pga hun er født så langt over termin siger de kloge hoveder

Okey... Lina skalder også helt frygteligt... Mente nu nok også at det var hormonknopper.. hihi føler mig lidt som førstegangsmor igen... kan ikke huske alt det helt tilbage fra Julie's spæde tid... 

Anmeld

17. oktober 2011

Muhmi

Mira0911 skriver:

Da Lina kom til verden var hendes hud rigtig fin og blød... 

Det kan man ikke kalde den mere... Hun har en masse knopper i ansigtet og på halsen... 

Spørgsmålet er: Det er vel hormonknopper? Ligner lidt en bums... 

I nybagte mødre som jeg, har jeres kære guldklumper også det? 

Højst sansynligt ja... Hvis du ammer, så er der ikke meget tvivl om at det er det det er

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Højst sansynligt ja... Hvis du ammer, så er der ikke meget tvivl om at det er det det er

Jeg ammer ikke... 

Anmeld

17. oktober 2011

Muhmi

Mira0911 skriver:

Jeg ammer ikke... 

Hmm... Ja så er jeg stået af... Jeg fik at vide at når de slog sådan ud når man ammede så var det fordi mor gav så mange hormoner til baby.....

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Okey... Lina skalder også helt frygteligt... Mente nu nok også at det var hormonknopper.. hihi føler mig lidt som førstegangsmor igen... kan ikke huske alt det helt tilbage fra Julie's spæde tid... 

Det da ellers ikke så længe siden søde. men jeg er nu ret sikker på det kun er hormonknopper og måske lidt varme knopper

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Det da ellers ikke så længe siden søde. men jeg er nu ret sikker på det kun er hormonknopper og måske lidt varme knopper

Hehe det føltes som lang tid siden... 

Ja okey.. Det er kun i ansigt og lidt på halsen hun har det... 

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Hmm... Ja så er jeg stået af... Jeg fik at vide at når de slog sådan ud når man ammede så var det fordi mor gav så mange hormoner til baby.....

Okey... Jeg er nu ret sikker på det er hormonknopper, for Julie havde det også... Hende ammede jeg heller ikke... 

Anmeld

17. oktober 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Hehe det føltes som lang tid siden... 

Ja okey.. Det er kun i ansigt og lidt på halsen hun har det... 

Så tror jeg altså ikke det er noget farligt.

Jeg syntes bare Nicklas er blevet stor, og fatter ikke hvor de sidste 2 år er blevet af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.